Fy vad jag är....

....orolig !!!!!  Ebba har gått på disco på skolan och jag fick INTE följa med, hm, skall inte mammorna med eller???!!  Hon for inte ensam utan med Emmy och I, men ändå........Jag oroar mig så snart traskar jag iväg i alla fall. Så snärt traskar jag dit ändå *LER STORT*

Nu är det redan helg och jag förmodar att det blir inte så mycket hushållssysslor gjort i helg heller, gubben skall "leka" med en grävmaskin i i Kukkola (han är där redan men fortsätter imorgon) och imorgon skall ungarna dit,
de har stämt träff med kusinerna och jag med deras mor, för min bror får jobba på med gubben min. 

 På tal om att det är fredag idag så har min almanacka tydligen bara måndagar och fredagar i almanackan och lördag och söndag för veckorna går så fort så jag hinner bara en bråkdel av det jag tänkt under veckorna och det är så både på jobbet och hemma.

På tal om något helt annat : idag sa min arbetskompis som sitter i samm rum, att du ser trött ut, mycket trött ut och jag svarade JA jag är det. Jag  steg upp två i natt av att jag hade världens sendrag i ena benet och det gav INTE med sig!! och sedan gick det inte att lägga sig för då satte det igång igen. har någon bra tips mot vad man skall göra mot detta, det har varit bra de senaste veckorna men nu har det startat igen denna förbannade sendrag som kommer så där smygandes om natten *GRRRRRRRRRRRR*

Ha det gött min vänner, nu kallar Discot på mig !!!!!!  Så nu går jag image536

Kommentarer
Postat av: eira

Oj vad hemskt att ha så ont av sendrag!! Har du druckit tillräckligt m vatten? Käkat av det där salta du köpte?? *funderar* Du borde gå in på hälsokosten och fråga där. Kan det vara en brist av nåt?
Hoppas flickorna var nöjda m discot!! Ses imorgon !

Postat av: eira

Nu hittade jag följande på Fråga doktorn-sidan: Rubbningar i kalkbalansen kan ge besvär med muskelkramper. Har man uttalade besvär med kramper kan man kontrollera kalciumbalansen i kroppen med ett blodprov. Vissa mediciner kan också ge vadkramper (vätskedrivande, kortison m m ).
Finns lite till och läsa på denna sida:
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=10722&a=185443

2007-06-01 @ 23:20:25
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Maria

Semester är bra mot det mesta :)

2007-06-02 @ 10:17:54
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Majsan

Lider med dig, har samma besvär ibland, äter magnesium och E-vitamin och massor av vatten.
Har ej haft så stora besvär nu men peppar, peppar, det kommer smygande på natten, har ibland fått smörja benet med kylbalsam o det hjälper!
Lider....kramisar!

2007-06-02 @ 12:49:36
Postat av: Kajsa

Du hade inte behövt vara orolig!!! Du hade bara kunnat säga till Ebba att du ska hjälpa mej att "vakta" på diskot...föresten så tyckte hon nog att jag var jobbig med mina frågor...Jag är ju en riktig innehållsförteckningsläsare när det gäller allerier...hihihi...men E visst vad hon tål!

2007-06-02 @ 18:18:24
Postat av: Kajsa

Men h****G''!!!! Just nu sitter jag här och har totalt glömt bort daten i kväll...

2007-06-03 @ 20:54:55
Postat av: Webste Builder

I like this site. Keep it up!

2009-11-06 @ 12:06:20
URL: http://www.webste-builder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback