Väderberoende.....

Nu vet jag  vad jag är; Jag är väderberoende, det är billigt och bra. Igår var det fint väder och då var humöret på topp igen !!!

Igår kväll var vi hos A och surrade lite, vi var några bloggare, tjuvbloggare...och kanske någon som inte bloggar, vet ej hur insatat alla är i detta gift. Trevligt var det i alla fall och mycket kul att träffa två tjejer som jag inte sett på hur länge som helst !!!  kring skoltiden eller så....Visst var det kul med er alla andra också men extra kul att träffa sådana man inte sett på evigheter.

När jag kom hem på natten så hade Ebba hög feber och ont i hela kroppen och jätte ont i halsen och sedan tidigt på morgonen väcker Emmy mig och säger: Mamma jag har så ont i huvudet att det gör ont varje gång jag blinkar med ögonen.....Jag som trodde att jag skulle kunna vara lite trött idag och lite tung i huvudet då man inte är van att vara uppe så länge mer (tant-varning; jag vet !!!),  men det var bägge töserna som mådde som urvridna trasor på morgonen :( och på mig var det inget fel !!!

Sambon har åkt med bror min till Piteå för att kolla på dragracing, med pirrorna har de farit .....jag tror att de for så de skulle få en anledning till att köra hoj lite längre *ler*.....men helt riktigt.

Dagen idag hade vi behövt åka till Torneå en sväng men då flickorna mådde krassligt och var hängiga på morgonen så avstyrdes den planen, nytt försök nästa helg.

Och NU väntar jag inte med spänning utan nu KRÄVER  *ler* jag att Fru. K. skaffar sig en egen blogg.....om än bara för att "vädra" en massa strunt, så kan vi läsa lite om målning, tapetsering, fyrhjulingar m.m. ....På riktigt så tycker jag nu att du fixar dig en egen...för det är lite fuskigt ;). Då du fru. k läser allt om oss men vi får inte läsa om dig... HÅLL MED MIG ANNIKA ! Och Annika du får se till att hjälpa henne så det blir gratisvarianten.

Och stoppet kom nu....bloggstoppet.

image567

Kommentarer
Postat av: Anki

Tack för senast=)
Kul o sitta o surra om allt o inget.
Tack för de glada skratten om dina fantastiska barn=)
Egentligen inget att skratta åt, det var ju faktiskt blodigt allvar.

2007-07-14 @ 12:12:38
Postat av: Maria

Visst blir man glad när det är soligt och fint?!? Sitter glittret kvar när bikinin blir blöt??

Postat av: Kajsa

jag tror inte att du har badat med bikinin ännu...

2007-07-15 @ 09:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback