Naturbilder idag....

Igår räckte inte tiden till så det blev inga bilder så det blir så där supersnabbt nu på morgonen istället.
hade ont ihalsen och lite skallebank igår kväll så jag tog två panodil och hoppade i säng istället och det lönade sig för nu är det som bortblåst. Flickorna är lite sommarförkylda, blev det under helgen så det var väl något virus som försökt hoppa på mig.

Idag blev det bara naturbilder från udden av den holme där stugan ligger, men ikväll eller imorgon kommer fler bilder, och till er nya bloggläsare!!! Lämna gärna en kommentar bara så jag vet om ni är in hit och "hälsar på!

Ha en bra tisdag !!!   p.s Fint väder verkar det bli = HÄRLIGT oavsett om man jobbar eller är ledig!!!

27869-60027869-59927869-59827869-596

Kommentarer
Postat av: grannen

Fina bilder!
Jasså, BASILUSKERNA, vill komma in till ER, ta EN WISKY, SKRÄM dom!
Vinkar!

2007-07-17 @ 08:51:27
Postat av: eira

Jätetroligt att få se lite bilder från stugan o runt omkring!!! Jobb för mig också idag. Niklas tog hela barna-skaran med sig till Kukkola idag. Borås-mummu hämtar sen efter lunch några stycken hit till stan. Jobba hårt!

Postat av: Sussi

Ja, tisdags vädret blev fint men bara för att man är ledig så betyder det inte att man kan njuta av det förde. För det kunde inte jag igår, fanns inte tid till sånt. Och idag är ju vädret tråkigt, får hoppas på bättre imorgon efter kl 15. Kan inte vara fint väder medans jag har tvättstugan då tappar man tvött inspirationen :) Kram på er där i byn!

2007-07-18 @ 09:23:38
URL: http://susannes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback