Jag väntade på solen till idag.


Vill du vara en bärare av ljuset
tag med dig bilden
till din sida.

Vill du, att ljus ska leva, tänd då hos andra samma längtan.
Tänd frimodighetens ljus i rädslans mörker,
tänd rättens ljus i korruptionens mörker,
tänd Trons ljus i förnekelsens mörker,
tänd Hoppets ljus i förtvivlans mörker,
tänd Kärlekens ljus i dödens mörker.

Bo Setterlind

♥♥♥


Jag trodde att solen dyker upp idag...men när jag vaknade var det lika grått som vanligt.
image573

Jobb, jobb och åter jobb i sikte, men det är ingen fara med det då jag är inställd på det, bara lite trögt att komm upp på morgonen, men när jag väl klivit upp ur sängen så är allt Ok. Och på torsdagen tar jag en semesterdag och åker iväg med svägerskan och barn över dagen.

image572

Tack för sommarhälsningen S !!!!

Och tack till Borås mummu samt lite tack till *ler* Nikals och Eira för gårdagen.
Ebba var SÅ nöjd över semester dagen.

ha en bra dag i kylan !!  Deppa inte nu det är högsommar och vi har ju inte snö på backen i alla fall så då finns det hopp :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fattas bara att det skulle börja snöa...

2007-07-10 @ 07:56:23
Postat av: eira

Vad roligt att Ebba var nöjd! Det är huvudsaken. Borås-mummu sa att allt gick sååå bra, så bra.
Synd att vi inte var hemma när ni var o snokade! Men det kommer fler gånger!

Postat av: Sofia

Fick du bilden/fotot? :)

2007-07-10 @ 14:43:34
Postat av: Annika

Jaaa, hoppas du kan komma....skulle vara jätteroligt!! :)

2007-07-10 @ 17:20:19
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Maria

Nae ingen snö! Huga!

2007-07-10 @ 23:21:19
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Louiseline

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2008-09-10 @ 13:10:46
URL: http://louiseline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback