Filbunke!!

Idag är jag lugn som en filbunke!!!  Härligt slapparväder och inga måste när solan "lyser" med sin frånvaro *ler*
Men igår!!!  Då var jag så stressad invärtes på jobbet så jag jag var tvungen att börj städa skrivbordet och röjja bland en massa papper för att rensa hjärnan och vila hjärnan så den inte skulle drabbas av överhettning, sedan kändes det mycket bättre:)

image570
´
♥♥♥

Veckan som varit har tillbringats på jobbet och sedan i Kukkola, jag har bara varit hem och sovit. Moster har fått igång stugbygget på allvar på måndag så då har flickorna sovit där då jag har stigit upp tidigt för att åka och jobba och Mikael har åkt tidigt till Kukkola för att hjälpa till med bygget. Jag åkt raka spåret till Kukkola efter jobbet och kommit hem på kvällen för att sova, men nu är flickorna hemma sedan i torsdgaskväll !!  Och det är skönt, jag har saknat dem på nätterna, första natten utan dem natten mellan söndag och måndag, då sov jag bara en timma och trettio minuter. Så svammlig är jag !! Veckan har varit mycket intensiv för alla, för alla karlar som jobbat som blådårar, för Eva och mamma som stått för frukost, lunch middag, kvällsmål och kaffe däremllan till en hel drös med karlar samt barnpassning och jag har haft den värsta veckan på jobbet på hela året.

Nästa vecka blir det också Kukkola och byggande en del för Mikael och flickorna men då sover de hemma och de stressar inte iväg dit utan åker när de vaknat och ätit frukost och så. Det blir en lugnare takt framöver.

♥♥♥

På tal om något helt annat så vet jag nu hurdan blomrabbat jag skulle kunna fixa iordning till min karl som gillar motorfordon av olika slag ......Eller du Eira kan fixa en sådan här blomrabbat till Niklas , jag hjälper dig *ler* !!!!

image571
observera att bilen har lite blommor på taket också !!

♥♥♥

Emil är i Kiruna och jobbar, han jobar en vecka, hemma en vecka osv. jag håller nu alla tummarna att det går bra där och att han kommer in i jobbet, jag fick nyss mess av Sussi och där det stod att det är sex grader varmt i Kiruna nu *brr*
Jag hoppas han tog med sig bra med kläder. Jag tycker vi har det svinkallt och då har vi det dubbelt så varmt !!

Nu skall jag kolla väderprognosen ..Mikael ville ha reda på den !! Adjöss!!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas verkligen att veckan som kommer ter sej lugnare!

2007-07-07 @ 13:22:25
Postat av: Majsan

Vinke vink tebaks!

2007-07-07 @ 15:21:27
Postat av: Anki

Den blombänken var fin =)
Tycker du skulle satsa på en sån.

2007-07-08 @ 08:15:11
Postat av: catharina

Min gård skulle du kunna fixa en sådan på....

2007-07-08 @ 18:01:02
Postat av: Katja

Blir det ingen semester för dig?? Du får i så fall ta det lugnare på jobbet;)

2007-07-09 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback