Favorit i repris.

image567

Vädret är bra idag igen, bra jobbarväder för dem som gör det inomhus.

Jag är på G till jobbet.....men kan inte komma dit prick sju för då finns inga parkeringsplatser, men kommer jag dit tio över sju då går det att få en plats för min bil också *ler*...handlar om att kommunens sköterskor har sin samlingslokal där vi har kontoren och de har morgonsamling strax före sju.

Sofia; Jag fick bilden !! Så fin, jag som ÄLSKAR bilder på blommor !! och en solig dag var den tagen....här känns det som evigheter sedan man fått se en skymt av den, solen alltså.

Nu kallar jobbet på mig hejsvejs.



♥♥

Du vet väl om att du är värdefull,
att du är viktig här och nu,
att du är älskad för din egen skull,
för ingen annan är som du.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har full koll på marknaden nu då? Du får väl rapportera om det finns några fynd...

2007-07-11 @ 08:53:25
Postat av: Catharina

Du kan väl sätta in dina fina bilder på dina blommor, jag gillar dem, det är så sommrigt...

2007-07-11 @ 09:27:08
Postat av: Maria

Snygg bikini :) Jag ska läsa till hälsovägledare.

Postat av: Irina

Ja o de lär man ju inte bli av med... :)
Jag vill gå på Ötås marknad i helg, vet inte riktigt vem jag ska ragga med mej :)

2007-07-11 @ 19:56:22
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Linda

Fuskigt då hinner du ju se marknaden, jag jobbar hela helgen så jag hinner inte dit!

2007-07-11 @ 20:07:28
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Åhh vad kul, då ses vi på fredag!! :D

2007-07-11 @ 20:49:22
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback