Vad skall jag skriva om idag då

Ni vet som sagt att jag är klar med skolan och det är så skönt, och jag hade tänkt dra en lång historia til er, men jag besparar er så ni slipper läsa sådant svammel.
Jag skall bara berätta dagens bästa händelse, Emmy frågade mig som vanligt när hon skulle gå och sova: Mamma skall du gå nu och göra skoljobb när jag går och sover??? Kan du inte komma en LITEN stund till mig sedan!!! Men lyckan när jag sa NEJ mamma skall inte göra skoljobb var helt underbar, det kändes så bra för mig. Och framför Bollibompa låg jag hela tiden med tjejerna utan att få ångest över att böckerna eller datorn väntar på mig, det har hela tiden funnits böcker att läsa eller skrivuppgifter att göra.
Thats it!!!  Nu är det nog om detta.


Ny dag imorgon ! Och vad har ni på schemat för morgondagen? Jag skall åka till Ö-tå för att jobba lite granna. Jag hör att det regnar där ute....jag har inte kikat ut hur det ser ut men jag gruvar mig lite för väglaget......enda nackdelen med jobbet norröver är just körandet dit. Men det är bara att ta det lugnt.
Och jag säger det till er alla som skall ut och köra imorgon ta det lugnt om det fortsätter så här!!!!

Och jag skickar väl ockås en hälsning som Kajsa....att alla smygläsarna är så varmt välkommna att lämna ett litet spår efter sig.
 


Kommentarer
Postat av: eira

*spåravtryck*

Postat av: Pettson

Tassar å SMYGER!

2007-01-08 @ 22:33:54
Postat av: Kajsa

Visst blir man lite nyfiken på alla som läser! Du får köra försiktigt i morgon!

2007-01-08 @ 22:34:56
Postat av: anna

läser ;)

2007-01-08 @ 22:45:30
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: aegnes

hej åtack för kramen den värmer å tröstar

2007-01-09 @ 05:36:47
Postat av: Vivi

Blir glad av att läsa dina inlägg, vad duktigt du har varit!! *impad* HA de bra hemma i byn (ötå) o kör försiktigt!

2007-01-09 @ 06:45:28
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Catharina

Vad kul att du slipper plugga mer... grattis.

2007-01-09 @ 09:18:07
Postat av: Sussi

Dagens schema; INGENTING! Bara latas å mojsas :)

2007-01-09 @ 11:58:44
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: borås-mummu

jag läser,varje dag!!!!!

2007-01-09 @ 14:37:47
Postat av: Linda

Blir lite avis på dig som inte har nått skoljobb kvar*ler*. Gruvar mig lite för om jag ska fortsätta att plugga 3,5 år till, vet inte hur jag ska göra!

2007-01-09 @ 18:05:59
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Annika

Åhhh vad jag ärglad fördinskull!! Man känner verkligen hur glad o lättaddu ärnärduskriver!

2007-01-09 @ 18:16:45
Postat av: Catharina

Alltså, bara för att du inte har skoljobb kvar att göra, så kan du väl uppdatera åtminstone ibland, hinner vara i på din sida hundra gånger :-) stressa inte, jag väntar !

2007-01-10 @ 08:55:48
Postat av: Antonio

Very nice site! Good work. http://www.sessit.port5.com

2007-02-27 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback