Mätt

Åh vad jag är mätt!!  Har kokat köttsoppa idag och det var ett tag sedan, så det var gott. Till och med barnen åt med god aptit.

Igår var det Lets Dance och nog var det en syn för gudarna när man fick se Lasse B dansa:) Inte för att jag kan bättre själv!! 
Idag har det plockats och städats en del på vindan, hos oss är det som att vindan alltid prioriteras bort....när det gäller städning. Och Emmy skulle ha kompis att sova över igår men jag sa nix pix, inge kompis innnan det plockas iordning bland prylarna. Men så idag så fixades det i hennes rum om än motvilligt......Så nu är sova-över kompisen här och Ebba terrar dem hör jag.....typiskt !!!!
Och karln i huset sitter med sin bror framför andra datorn och ser på blocket....

Bror min med barna har varit hit en sväng hit, kul varenda gång min bror hittar norrut.....han har lite problem med det ibland.

Nu skall jag ta och hitta på något med Ebba!!!

hejdå !!!

Kommentarer
Postat av: anna

trevlig helg!

Postat av: Irina

Trevlig helg! :)

2007-01-13 @ 19:46:41
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Sussi

Ha en go kväll :)

2007-01-13 @ 21:04:12
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Sammamed vår vinda....städningen hittar liksom inte dit!

2007-01-13 @ 21:21:26
Postat av: Kajsa

Du skulle se Lydias rum!!!!

2007-01-14 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback