God fortsättning

De sista timmarna av gammla året tillbringades i Haparanda i glada vänners lag och med god mat, raketer, tomtebloss och glada barn!!!

Igår styrde vi kosan till stan före tre på e.m och kom hem på det nya året.
Tack Sussi för att du fixade hem oss!! Och tack pappa som fixade bilen hem idag, den "råkade" bli kvar i stan igår....förstår ej varför....!!

Allt förflöt MYCKET bra.....men en sak upptäcktes...en mindre trevlig grej;)
En av alla dem som hade samlats på järnvägsgatan upptäckte vid tolvslaget att det hade börjat komma gråa hårstrån och inte bara ett !!!
Det har vi haft roligt åt, då har nog människan haft mycket bekymmer under det gågna året *skratt*.

Annrs har denna dag varit en speciell dag för oss......barnen har sovit länge på morgonen....har de månne börjat bli stora. Ingen som vaknade klockan sex på morgonen och ville stiga upp utan här i huset har vi sovit till tio på f.m och några till elva på f.m!!  Hur skall detta sluta?! Först vaknar flickorna alltid okristligt tidigt, och Nu sover de hur länge som helst, och det är ju inte heller bra, då hinner man inte göra något.
Knepig mamma är jag, aldrig nöjd *skratt*



Hos oss börjar vardagen imorgon, både trist och positivt.....trist då barna varit sjuka mest hela ledigheten ...men skönt att komma in i vanliga trallen igen, med normala ät och sovtider !!

God fortsättning på det nya året till er alla!!

27869-370


Kommentarer
Postat av: Linda

Hos oss har vardagen varit hela tiden, både jag o gubben har jobbat! Hörde att våra barn ska börja samma tid imorron:)
Jag har fått många nya gråa strån, fast inte vet jag om jag har haft så många bekymmer under året ändå*ler*.
God fortsättning

Postat av: eira

*asg* Ja...o jag har inte hunnit färga håret ännu!!! Hinner säkert hitta massor innan jag har färgat!

2007-01-01 @ 15:47:51
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Annika

God fortsättning!

2007-01-01 @ 19:46:50
Postat av: Anki

God fortsättning!!!
Tur att det finns färg att köpa:-D

2007-01-01 @ 20:14:03
Postat av: anna

God fortsättning :)

2007-01-01 @ 20:52:58
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Vivi

God fortsättning! Gråa hår, jaa de kommer väl oxå en dag! Inte insett än att jag oxå börjar bli "gammal", kompisens granne hemma i byn hade blivit pappa och jag utbrast men herregud han är ju bara barnet självt.....blev upplyst om att han faktiskt är 26 nu....hmmm.....okej men i mina ögon är han alltid liten! =)

2007-01-02 @ 08:41:23
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Catharina

Aha det var ni som så fint stod med tomtebloss på gatan, vi satt i köket och tittade på alla era raketer !

2007-01-02 @ 11:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback