........................................................................................

Men hej på er !!!!!!!!!!!!


Vad kul Catharina att du saknat mina inlägg....Du vet nu knegar jag borta om dagarna...så då blir det mycket mindre bloggande :(. Ingenting alls faktiskt, fast jag har tänkt att jag som aldrig tar lunch mer än kastar i mig maten skulle gott och väl kunna blogga en tjugo minuter eller så....vi får se hur det blir med den saken. Nu jobbar jag bara halvtid i Ö-tå och sedan skall jag jobba en del av nätterna i Hparanda som jag har på där...så nog skalll jag få tid med detta också!!!


Men nu har jag som tagit lite semester förstår ni!!!

Imorgon är jag ledig så då blir det kanske många inlägg......så Catharina på Järnvägsgatan får något att läsa varenda gång hon kikar in *skratt*....men jag fattar inte.....att du är in hit dså ofta....största svammel-majjan som jag är. Men kul är det att svammla på.

Mamma och moster for nyss härifrån och det känns så BRA att moster finns på nära håll nu :).

Hejhopp ha en bra natt eller morgon eller dag eller kväll....allt beroende på när ni läser detta.
På återseende.


Kommentarer
Postat av: Nina

Nu måste jag fråga er......ser ni katterna i högra hörnet och alla länkat på sidan....eller är det bara för mig som grejjer har försvunnit från min blogg????

2007-01-11 @ 08:03:57
Postat av: Nina

Glömde en sak till...och allt annat är inte heller som det skall....ramarna och kanterna runt smat någon bakgrundsfärg i ena kanten borta...

Måste kanske ta sig i kargen att göra om allt ELLER gå över vägentill dataproffset när allt kalasnde har lugnat ner sig om någon vecka:)...nu har jag ju all tid i världen *ler*

2007-01-11 @ 08:06:08
Postat av: Anki

Ser inga katter....
Du har drabbats av samma som jag. Min blogg har ju försvunnit 2 gånger. Den har varit alldeles blank,

2007-01-11 @ 08:17:00
Postat av: Anonym

Va f...n....är det jag som sabbat detta så bloggen blivit "förstörd" eller kommer det att räta till sig måntro??

2007-01-11 @ 08:35:40
Postat av: Sussi

Klart du ska vara ledig!!! Men blogg måste du hinna me ibland ;)
Ha en fin dag!!

Postat av: Maria

Blogga ska man göra på arbetstid - det är då man har tid :)

2007-01-11 @ 08:57:46
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Catharina

Ser inga katter

2007-01-11 @ 08:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback