Åh vad gott det var....

....Färska bullar är nog det godaste som finns om någon annan bakar dem......Mamma du kan ju baka småbullar nu när du är ledig så jag får smaka dem ;) Var ett tag sedan du bakade och Mammor BRUKAR baka *hi,hi* ;)

Imorgon är det fredag och det känns inte helt fel kan jag påstå.....snarare skönt att veta att det blir två lediga dagar med ingenting inplanerat mer än att Emmy skall på kalas. Ja en sväng på lördagmorgon till stan skall jag och flickorna.....och sambon skulle iväg och kolla på någons bil på lördag men det är allt.



Känner ni igen fenomenet att: NU känns håret så där äckligt långt och hemskt !!!!!  Jag fick den känslan i veckan och ändå har jag inte beställt tid.....och jag mår pyton över min "skalle" så äcklad så ni förstår inte.....och tänk om jag kommer ihåg att ringa imorgon så tar det väl sedan flera veckor innan jag får en tid...och det är lika med rena skräcken. Och så slutar det som det brukar; jag beställer en tid, men innan jag hinner mig dit så är jag och hugger i håret själv med saxen lite här och där, det slutar nästan alltid så....och sedan sitter jag där och skäms hos frissan:(

Nu ropas det från vindan...adjö

Kommentarer
Postat av: Annika

Joo..känner igen mig! Så får man sitta och ursäkta sig hos frissan!

Postat av: Catharina

Använd mössa, jag kör basker när håret ser hemskt ut, om man sedan även sminkar sig, så ser ingen att man ser för jä..ig ut i håret.

2007-01-19 @ 10:20:23
Postat av: Sanna

Vad då långt hår, jag fattar inte vad ni gnäller om!! =)
Håret är långt när du måste flytta på det när du torkar dig i rumpan så det inte blir äckligt!! =)

2007-01-19 @ 21:13:35
URL: http://herasmamma.blogg.se
Postat av: Chrismaiken

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-09-07 @ 10:17:35
URL: http://chrismaiken.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback