veckan slut.....

fin dag blev det verkligen idag, som final på veckan.
Men fina vädret fick väntat på sig till lunchtid innan vi kom oss ut, det skulle städas och plockas först...hos oss har det en förmåga att spridas prylar över HELA huset, på bord ,bänkar, golv, ja överallt finns det prylar som inte hör hemma på dessa ställen så idag har alla fått hjälpa till....och så sköntnt när allt är fixat då kan ny vecka börja.....var vindan som var mest katastrofal denna gång...konstigt att det blir så ;)

och lite bakning har jag hunnit med....men inte till mig denna gång och tur är det för annars äter jag väl upp det själv :(



Vi hann i alla fall se det fina vädret en stund och grilla lite korv:
27869-528


Jag vet inte om Emmy leker stål-flicka på grillplats taket eller vad det är...men hon sa att jag skulle fota så hon får visa farmor....måste då berätta att farmor är lite rädd av sig tror alltid att det värsta skall hända om ungarna är och klättrar någonstans
27869-527

27869-525


Och minstingen ville också bli fotad efter att skoterhjämen togs av...jag tog kort med hjälmen på...men det dög inte för henne....
27869-526

Vi vet inte hur det blir med skoterkörning den närmaste månaden....gubben skall operera handen på torsdag och han blir sjuksriven och gipsad i en månad tydligen *suck*.....

Imorgon börjar en jobb-vecka som består av jobb, jobb och åter jobb.....men å andra sidan har jag ju vissa veckor som är riktigt lyxiga så egentligen klagar jag inte.

27869-483






Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken härlig dag ni haft! Själv satt jag inne hela helgen med näsan i böckerna*suck*. Gubben har varit ute med ungarna med skotern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback