Som ni redan vet...

...så har ett dräggel flyttat in i byn !!!  fy vad arg jag blev när jag fick reda på det !!!

Igår när Emmys komips H skulle komma hit så höll fylldrägglet på att skrämma livet ur Emmy. När vi såg en bil komma på gården så trodde Emmy att det var hennes kompis som kom och jo det var deras bil....men de körde iväg då de såg vem stod nedanför bron och Emmy kutade ut på bron och trodde att H hade hoppat ut bilen och vi såg inte denna "fyllis" och emmy blev livrädd när hon konfronterades med detta monster...han låter ju som ett monster på rösten...hon bara  skrek och skakade en lång stund av rädsla efter det.
Mikael körde iväg han härifrån och strax efter det kom då H om på nytt och då fick vi reda på av pappan att "fyllisen" nu flyttade hit till byn :::: BLÄ; BLÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Annars då ...här händer inte så mycket, jag har sovit några timmar på dan och gubben och ungarna har varit till mormor och morfar för att traktorn behövde lite service så då passade Mikael på att åka och hjälpa pappa med det.

Nu skall jag gå och byta kläder och packa mina väskor ; natt-jobbväskan och väskan inför morgondagen i Ö-tå. Jag kommer hem på morgonen och slänger mig en supersnabbis i duschen och sedan iväg till nästa jobb....men imorgon VET jag en som går i säng före ungarna !! Och så fungerar jag bäst ! Inte sova efter sista nattens  jobb för annars slipper jag aldrig att sova till nästa natt, så inge synd om mig :)

Ha en bra kväll kära vänner !! Jag själv  hoppas att mitt nattpass i natt blir bättre än förra natten på jobbet :(

Och nu skall jag gå och ringa mamma en sväng eller jag kanske åker förbi och kollar läget innan jag åker till stan och jobbar. Bäst att skynda mig nu så jag inte kommer försent !



Kommentarer
Postat av: eira

Jag hoppas att du snart ska få mera jobb dagtid istället. Det är så slitigt att jobba natt. Förstår att ni är arga att K-M flyttat till eran by. *hurv*

2007-02-04 @ 19:24:17
Postat av: anna

:)

2007-02-04 @ 19:36:58
Postat av: Annika

Kan inte låta bli att tycka lite synd om dig ändå! :-)

2007-02-04 @ 20:20:12
Postat av: susanne

stackars emmy.

Postat av: Anki

Vad är det för drägg som flyttat dit????

2007-02-05 @ 08:42:41
Postat av: Kajsa

Läste i tidningen att polisen tatt han...tydligen samma kväll som han skrämde Emmy! Visst är det hemskt att dom ska ha så fint i stan så att byarna får ta allt drägg...!!!Alla ska ju givetvis ha nånstans att bo det är ju självklart men fyllerister vill inte vi ha till byarna, åtminstone inte såna som kör bil...

2007-02-05 @ 08:57:01
Postat av: Sussi

Nä usch, var så f*bannad så jag kokade på lördag!

2007-02-05 @ 11:03:30
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Catharina

´Är det inte jobbigt att jobba natt?

2007-02-05 @ 11:23:11
Postat av: Linda

Usch vad äckligt med en massa fyllisar i byn!

2007-02-05 @ 12:09:25
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Irina

Men hujja, vad har ni fått fö ngn t eran by??? :/
Va trist!!!!
Stackars Emmy...!!
Sov gott i natt då, när du äntligen får sova på mer vanliga sovtider :)

2007-02-05 @ 12:50:34
Postat av: elli

Ja det är väl ingen förälder som törs låta sitt barn promenera ensam till och från skolan eller kompisar nu. Vad fan tänker kommunen med??? Eller är det soc som tänker med arslet??

2007-02-06 @ 20:50:36
Postat av: Jonahmichelle

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2009-03-23 @ 11:00:06
URL: http://jonahmichelle.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback