kvällsinlägget...

Vad har vi hunnit med idag då...en sådan här vanlig skön slappar lördag?
27869-521
Jag och flickorna hämtade upp mormor och sedan fortsatte vi till stan och moster, dit anlände sedan min bror med sina kottar...stackars Eva har varje lördag hela konkaronken på besök ...nej hon tycker nog det är trevligt bara...och därför är det lika trevligt att åka dit en sväng om än det inte blir så ofta:)
 Nu när jag jobbar i Övertorneå hinner jag inte till mamma och pappa heller som förrut...och det känns så konstigt....jag/ vi som rännt dit titt som tätt. Det blir väl bättre när sommaren kommer :)

Och så var det där med att sätta frön......jag hade inte tänkt sätta ett endaste frö i år...men idag sprack det löftet. Men det blev i princip ingenting...utan mamma har fått ta de flesta fröna hem till sig och så får vi se om hon sår några fler påsar:)

Ikväll blir det festival..tror jag...jag har slutat att bestämma i förväg för mycket för då blir det inte som planerat.
 
27869-524       

♥♥♥♥♥

Dessa ord kan jag inte släppa taget om.....

Vänliga ord, förstående ord, snälla ord,
hoppfyllda ord, glädjefulla ord.
Ord som ger tröst och trygghet,
ord som får en att känna
att man är betydelsefull.

Hårda ord, kalla ord, ord som förstör
och spränger sönder, utplånar,
ord som får en att känna sig liten och rädd.


Ett ord betyder så mycket.


Det kan hjälpa och det kan stjälpa.

 


Kommentarer
Postat av: grannen

Snart får vi se en SKITIG TANT, på våran gata....
Hon går på sjunde HIMLEN NU ;-)
God Natt!!!

2007-02-17 @ 22:23:54
Postat av: anna

så sant

Postat av: elli

Ha en bra söndag OCH en fin arbetsvecka!!!

2007-02-18 @ 09:48:00
Postat av: Anki

Ha en skön söndag

2007-02-18 @ 09:53:01
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Blev d melodifestival!??
Du skulle ha hakat på mig istället ;)

2007-02-18 @ 10:03:48
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kjartanruna

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2009-09-25 @ 08:03:31
URL: http://kjartanruna.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback