Jag väntar...

Jag väntar på att gubben skall komma hem, han är och lägger om handen hos distriktssköterskan och sedan när han kommer hem skall vi åka och handla var det tänkt. Själv har jag jobbat klart min sista natt för denna helg och det känns så skönt. Jag vinkade Annika till er i morse!!  Men jag vet inte om du såg mig då vi möttes efter vägen :)

Snart börjar bästa skoterföret och snacka om att gubben har ångest, han är sjukskriven fem veckor och får inte använda sin högra hand = ingen skoterkörning att tänka på de närmaste veckorna. Jag kan köra skoter, men sätta på pulkan och det...det är inte alltid det lättaste ( För mig alltså ), så vi får se hur det blir men skoterturer framöver :(

Ikväll skall jag läsa era bloggar för jag hinner nog inte så många nu, det finns några tjuvläsare som jag känner och ni skulle också gott kunna skaffa er egna bloggar !!  från Skellefteå i söder till Övertorneå i norr *med glimten i ögat*...och från Skellefteå hör jag gärna mer livstecken...blir så glad varje gång du skriver några ord !!

Ha en fortsatt trevlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Irina

Ja, nog är det alltid synd om Micke!!
Men han kan väl åka med dej, där bak du vet :) Fast det är väl inte lika kul förståss......
Ha en bra dag!!!

Postat av: Moster Eva

Hälsningar från en tjuvläsare. Bäst du håller Mikael i hampan så han inte äventyrar operationsresultatet. Din mamma och pappa var hit i dag och nu har jag fått min gamla klocka uppsatt, hoppas hemkänslan kommer nu.

2007-02-26 @ 17:04:04
Postat av: Linda

Stackarn som inte får köra skoter! Min gubbe hade blivit skogstokig, han kör från första snön till barmark!
Måste hålla med i ditt förra inlägg om vintern! Alltid nått rackel*suck*, gillar vintern oftast men sen blir det svinkallt lr snöar o då vill jag inge mer!
My sa igår att hon gillar vintern bättre för då finns inga getingar o mygg*ler*

2007-02-26 @ 18:29:58
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Stackarn han får ju abstinens om han inte får köra skoter.

2007-02-27 @ 08:23:05
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Tänk när man får åka ut - längtar mig tokig!!!
Snart bär d av till Tossa iallafall - ses vi där under sportlovet??

2007-02-27 @ 08:46:47
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag gillar inte alls skoteråkning! Det luktar så vedervärdigt illa...Precis som motorgräsklipparelukten på sommaren...Nej skidor är det som gäller för mej.

2007-02-27 @ 09:12:27
Postat av: Irina

Ja, men det kanske inte blir ngn fika den 7e. Är inte säker ännu. Det kanske blir först den 9e :) Men vet mer säkert ikväll! Jag messar dej! :)

2007-02-27 @ 13:45:54
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback