Bloggtorka

Flera av bloggarna har drabbats av bloggtorka...och nog är det väl samma sak här. Har inte orkat skriva något vettigt på länge. Här händer ju inget kul för tillfället....idag har jag haft en kort jobbar dag i Ö-tå och det kändes inte så dumt då jag ännu är lite mör efter helgensjobb då jag inte sov något igår morse efter att jag kom hem, utan vi drog iväg till Kalix och Happis för att uträtta en massa ärenden.

27869-537

Idag blir det Lax till middag och som jag längtat efter det, slurp.

Emmys kompis for just hem och nu drog slagsmålen igång mellan syskonen...måste kila....adjöss




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott det lät med lax...
Syskonkärlek heter det, har jag hört, sådant har jag oxå här hemma ibland....

2007-02-27 @ 16:29:55
Postat av: Linda

Många med bloggtorka just nu! Själv svamlar jag bara på min blogg, inget vettigt som kommer där heller :)

Postat av: Sussi

Här händer d massa skoj - kom hit vetja ;)

2007-02-27 @ 21:37:26
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: "Tjuvläsarn från södern"

Här blev det också lax till middag snabbt gott o enkelt(rester av lax med ädelost täcke o balsam grönsaker). Eftersom du efterlyste livstecken så kan jag härmed meddela att jag lever....

Här händer inget särskilt intressant men i helgen blev det lite skidåkning 20km blev det totalt.
Ha det gott o skötom gubben.

2007-02-27 @ 22:17:43
Postat av: malin

Syskonkärlek ja - det känner jag igen :)

2007-02-28 @ 08:28:10
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Anki

Ja syskonkärlek är ju riktig kärlek=)

2007-02-28 @ 08:54:43
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Jo jag vet vem Per är, visste dock inte att han skrivit nått! Tack för tipset :) Min dröm är att få lyssna på honom nångång!

2007-02-28 @ 09:25:16
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anna

bloggtorkan verkar smitta som bara den...

2007-02-28 @ 09:36:33
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Moster Eva

Hörde av Mikael att ni fattat ett klokt beslut - jag menar inte det att ni bytt bil, det är det andra. Jag är glad för din skull.

2007-02-28 @ 13:07:47
Postat av: Nina

Moster Eva; Jag med !!

2007-02-28 @ 13:43:36
Postat av: Kajsa

Jag tycker att bloggtorkan kommer sej av att det går så himlars seeeegt! Har i flera dar försökt att lägga in bilder men det är hopplöst. Skall göra ett nytt försök efter det att jag kommenterat runt lite.
Ha en bra helg!

2007-03-03 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback