Äh...

Huva det känns som att en ångvält kört över mig. Jag har jobbat min första natt på evigheter och jag är INTE van vid att vara vaken hela natten :(     
Hostan och kraxandet håller i sig samt huvudvärk utan dess like har belägrat mitt huvud.

Gubben och ungarna har åkt och hälsta på farmor och farfar så att jag skulle få sova.....Mycket snällt av dem, men hjälpte inte mycket då huvudet håller på att gå i tusen bitar.  Jag har satt på en kopp kaffe får se om det hjälper och sedan får jag försöka ta mig en lur på soffan...till sängen går jag inte mer.

Klädparty är en del på SNART !!!!!  hopas ni hittar fina kläder till era barn, själv missade jag detta tillfälle igen...får se när någon har ett sådant party när jag kan haka på.....men å andra sidan känns det rätt bra att INTE fara och slösa en massa pengar som inte finns :)


Kommentarer
Postat av: eira

Aj aj!! Hoppas skalle-banken släpper och att du får dig en tupplur på några timmar på soffan.

2007-02-03 @ 15:56:37
Postat av: anna

å, hoppas huvudvärken gett sig!

Postat av: Annika

Åhhh...det ärsåjobbigt med huvudvärk!
Hoppas att det går över....krya på dig!

2007-02-03 @ 18:03:53
Postat av: Linda

Hoppas ditt huvud känns bättre!
Visst känns det alltid bra när man har sparat en slant!

2007-02-03 @ 18:30:59
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: grannen

Huvaligen, huvudvärk, kan trösta Dig, när Du blir "ÄLDRE", är den väck, min allafall, är borta!
Hade Ni besök, nu på kvällen?

2007-02-03 @ 18:41:19
Postat av: Sussi

Hade ni fyllebesök ikväll?? J*a dåre...
Hörde att han "knackade på"...
Tänk att man skall ha såna här, törs ju inte släppa barnen på vägen snart!!
*morrar*

2007-02-03 @ 21:13:51
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Nej, har du sett skyltarna uppe vid P-hemmet? "VArning för hund" står det där! Jag sa till Janne attt nu går inte mina ungar på vägen själva...det finns nu två bilägare på byn som inte skall köra...

2007-02-04 @ 10:03:09
Postat av: Moster Eva

Som du ser så är jag i farten igen för i går kväll fixade Niklas min Internet, han är guld värd, men inte bara han, utan ni alla mina nära och kära som hjälpt mig så mycket, tack, tack, tack. PS Hoppas att du kryar på dig. DS

2007-02-04 @ 15:04:46
Postat av: Williamane

Greetings. This site is so full of information

2010-06-15 @ 13:04:01
URL: http://williamane.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback