*******************************************

27869-476
Sommar och sol det är ett tag dit......men jag har börjat tänka på sommaren och sommarsemestrarna. Idag har jag kopierat upp semesterlistor till "mina" anställda så imorgon skall jag börja skicka ut dem... Men nog känns det knäppt att tänka på sommaren NU.
27869-474

Det händer inte så mycket här....Jag har jobbat hela helgen och tydligen blev det jobb hela veckan också.
Och dåligt samvete har jag för mina barn,  jag har knappt hunnit träffa dem sedan i fredags efter skolan tycker jag:(.
Varenda kväll denna vecka har "gått åt" utan att jag hunnit med dem *JAG GRINAR*,
det har varit träffar hitan och ditan, men MORGONDAGENS KVÄLL skall jag bara vara hemma med flickorna! DETär förra torsdagen som jag sist varit med dem på kvällen och myst, bara det att få säga godnatt till dem när de är på väg att sova och inte i förväg......... !!!
( Men ni skall veta att jag är oerhört glad och tacksam över att få jobba....jag bara saknar att umgås med familjen)

Ikväll var det "kursit" i stan på församlingshemmet, helt OK faktiskt.
Men mina tankar ville flyga iväg ikväll......

Bägge E i stan jag hade tänkt ringa er bägge två men hann  tyvärr  inte ikväll och imorgon blir det hemma kväll för mig så jag kommer  inte till stan!!  Men jag kanske lyfter telefonluren i alla fall imorgon kväll.


27869-475

Från :

27869-479







Kommentarer
Postat av: eira

Ring när du hinner. Jag sitter brevid telefonen och väntar! *flin*

2007-02-08 @ 07:57:23
Postat av: Anki

Det är ju så, när man jobbar så hinner man ju aldrig vara hemma.

Postat av: Sussi

Du KOMMER att få tid m barnen - förhoppningsvis är du inte begravd i arbete JÄMT framöver :)
Ha en fin dag,
Kram på er!!

2007-02-08 @ 09:55:17
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Det dåliga samvetet är ganska duktig på att visa sig i såna lägen!!
Jag förstår dig fullständigt!

2007-02-08 @ 12:55:27
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: anna

förstår ditt dåliga samvete, MEN jag tycker inte att du behöver ha det!!!

2007-02-08 @ 21:44:59
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag får ju dåligt samvete om jag far ensam till stan och handlar...

2007-02-08 @ 22:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback