Skumt....

Jag har haft ont i halsen i flera dagar och nu igår e.m så slog febern till. Jag har varit på jobbet och tuggat i mig panodil idag, gått med extra kofta och en filt runt mig...och när jag kom hem blev det sova av....kom hem lite tidigare har sovit till 19.30 och nu skall jag snart i säng igen. Måste orka till "joppet" imorgon, enda nackedeln med det jobbet jag har att ingen gör mitt jobb när jag är borta samt att det går inte alltid att boka om möten om det är en massa personer inbalndade:( Men å andra sidan har jag inte betungande jobb för kroppen och därför går det att jobba när man är lite febrig och ont i halsen m.m...hade jag jobbat kvar på Viktoriagården hade jag aldrig pallat, inte en dag.


Så ikväll orkar jag inte kommentera så många bloggar.....

jag skall gå och kurera mig och se om jag får i mig något ätbart, enda bra med dagen idag är att jag har inte orkat äta något:)

Hoppas inte jag smittar er via datorn för detta var inget roligt !!

Imorgon är det torsdag och sedan är det efter det nästan helg :)

image682
Inte min blomma....har ju inga blommor hemma i år, denna är mammas

Tillägg: jag såg på Eiras blogg först nu att det är snack om blogg träff !!  Jag röstar på det handen högt upp...
då får jag säkert mer bloggvänner...kanske sådana som är anonyma nu...vem vet...någon hade varit och kommenterat förra inlägget och jag vet ej vem det är....någon utan barn...funderar och blir nyfiken....snälla berätta vem du är !!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Man blir lite smått irri av hemliga kommenterare!! :)
Krya På DIG!!!

2007-08-22 @ 21:44:14
Postat av: krätte

Menar du mig?!?
Svärimoori som blev Krätte! Alltså har du inte läst min blogg?

2007-08-22 @ 22:27:48
Postat av: Kajsa

Trist att du ska gå och bli sjuk! Hoppas verkligen att du mår bättre i dag!

2007-08-23 @ 07:13:09
Postat av: grannen

krya på dig!

2007-08-23 @ 08:05:04
Postat av: Catharina

Jobbigt ändå att vara sjuk på jobbet, även fast det inte är så fysiskt ansträngande... krya på dig.

2007-08-23 @ 09:10:18
Postat av: Irina

Krya på dej!!!! Kram!

Postat av: sussi

Skaffa lösen så slipper man alla irritationer ;)
SYND att du inte kommer...

2007-08-23 @ 14:25:26
Postat av: Kitty Katta ; ) Tjuv läsaren

Schh,jag tittar in här igen,tänkte lämna lite spår efter mig.Man blir sjuk när man sover naken !!! ;)Krya på dig..Och du, Annika har lovat att hjälpa mig med Ploggningen(hih)Kramizz !!

2007-08-23 @ 14:59:35
Postat av: Catharina

Du smittade nog mig via datorn !!

2007-08-24 @ 08:23:33
Postat av: Sveinhedda

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2010-05-11 @ 10:51:18
URL: http://sveinhedda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback