rosor äro röda...eller någon anna färg:)

27869-649
En blombukett till er alla som läser denna blogg...men det skulle vara kul om några av tjuvläsarna gav sig till känna *ler*  Tex. Kata....när skall du be Annika göra en egen blogg till dig ?!!  Jag väntar ......


Vilken måndag !!

Idag har jag fått känna att jag har ett jobb som tar en aning på krafterna, bara på hjärnkapaciteten absolut inte på något annat sätt........
......om inte annat har jag börjat fundera över att det kanske var knäppt att plugga på "gamla" dar, allt hade varit MYCKET enklare om jag stannat kvar och jobbat med det jag alltid gjort;) för det jobbet har jag hållt på med sedan 1990 och det kan jag !!!

Men ibland måste man kanske ta sig igenom en svår, snårig djungel som verkar stört omöjlig att ta sig igenom?! Vad vet jag !!  Om inte annat har jag ju mitt gamla jobb att gå tillbaka till...ett tag í alla fall...så länge jag får tjänstledigt.




Annars så var det meningen att jag skulle i säng tidigt idag men så blev inte fallet ikväll heller som vanligt.
men imorgon då skall zzzzzz tecknen börja komma vid 20.00 tiden *ler*.



image654

Och sist men inte minst, vad skulle man inte göra utan super duper toppen fröknar ???!!!!,  tack på förhand Elli !!!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Javisst är det tryggt att jobba på som vanligt, men väl så spännande när man inte vet vad som ska hända. Du har gjort alldeles rätt =)

2007-08-14 @ 08:04:39
Postat av: grannen

Livet är, att klara utmaningar, annas skulle det vara så TRIST, utan det....
sen är det roligt, NÄR MAN HAR KLARAT DET, gamla vanor går på RUTIN.
Säger som Anki,Du har gort RÄTT.

2007-08-14 @ 09:58:02
Postat av: Annika B

Jo du är tuff som pluggat om.
Själv har jag jobbat 16 år hos Jala leksaker och Parfym.Ibland blir man sugen att byta till nåt annat,men arbetskamraterna är såå trevliga dom har blivit min andra familj.Man vet vad man har men vet ej vad man får om man skulle byta.så jag blir nog kvar ännu....

Postat av: Rikardlinn

Great site, keep up the great work

2009-02-24 @ 12:15:30
URL: http://rikardlinn.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback