Mitt nya slagord !!

Det är inte lätt alla gånger,
 och då det kör ihop sig och allt känns lite smått hopplöst brukar  jag tänka så här:

"problem är till för att lösas"

Och genast känns allt mycket lättare och man kan åter le åt det som känns lite smått eländigt !! Bra va???




Nu har en frisörelev från utbildning Nord haft saxen i mitt år....och jag lär inte behöva fara till frissan på ett halvår ....för hon tog allt ...nästan!!  Men det gör inget för det växer ju ut igen.

Godnatt och sovgott!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Allt? Tog hon allt ditt hår? Nina, du som var så fin med lite längre - jag menar det. Men du är säkert fin nu också :) Jo, tyvärr så är det ju så. Har just avslutat min sista arbetsdag för 3 månader och det känns lite konstigt..

Postat av: MorsanBaloo

Hoppla! Hur kort blev det då? Man ska inte deppa,det är bara hår o det växer ut.:)
Gillar ditt slagord. Själv kör jag med: Ordning är till för idioter, endast gener behärskar kaos. ;)

2007-08-31 @ 07:05:15
Postat av: Anki

Du har samma inställning som jag. Livet går inte under om håret blir för kort=) Det växer ju faktiskt ut igen. För en del kan hela livet rasa för 5 mm.

2007-08-31 @ 08:21:47
Postat av: Catharina

JAg har två motton är : Gör det nu så har du det gjort, och det finns inga problem bara utmaningar

2007-08-31 @ 10:38:17
Postat av: Annika

Kort hår är ju ingen fara alls....på mindre än 2 veckor är kort hår alldeles för långt!!

2007-08-31 @ 16:45:31
Postat av: Anonym

Du är yngre än du tror.
Och vackrare än du vet.
På tal om slagord.

2007-08-31 @ 17:35:52
Postat av: Annika B

Ursäkta jag glömde visst skriva mitt namn nyss.
Det är jag som lämnat den här ovanför.

2007-09-02 @ 20:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback