Måndag !!

image633

Inte riktig full sol i Ö-tå idag men det spelar ingen roll!!  Bara ni söderut har haft det soligt och fint:) Som tex. barnen och fröknarna på fritids och dagis i Karungi, Visst var jag egoistisk nu???!!!!



Jag önskar solen tittat fram i Salmis också då det skulle målas där idag ;)


image634

Imorse gick det bra att få upp barnen på morgonen, Ebba vaknade av sig själv just före jag skulle väcka henne och Emmy var som en död sill som var halvt medvetslös.....inge liv i fröken....förrän efter lång tid:)
men det hade jag väntat mig, och det ÄR tungt att komma igång med att stiga upp på morgonen när man hunnit vänja sig vid sköna, lata sovmornar.

Ha en bra dag!!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tar med mej Lydia i morgon på frillo så att Emmy har nån att vara med. Snacka om att vara uttråkad!!!! Om det är badväder i morgon så far de större barnen och badar!

2007-08-06 @ 16:28:22
Postat av: Annika.B

Tack för att du tänker på mig som ska måla.
Det går sakta fram med målandet,och det känns lite slösigt att stå på skuggsidan varje dag och måla man liksom missar all sol....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback