Kväller

27869-652

Måste få säga hej till er så här i slutet på helgen....

Helgen har gått i en rasande fart men ingen stress inte, inga klockor som väcker en på morgonen (dock vaknat tidigt ändå), helgen har varit så att jag har hunnit känna lite lugn och ro !!!

Ändå har jag och flickorna städat deras rum lite grundligare idag, ni vet sådant där trist...som rensa lådor,skåp m.m. + att de hunnit med lite skojiagre grejjer också som fyhrjulingsrally i Kukkola, lite fiske från stranden och lite lek med kompisar.

Igår var jag, Ebba mamma och moster till Kemi en sväng och jag skulle bara handla till mig själv...men tror ni det blev så ??!!  samma visa alltid....jag resonerar att inte är det så noga till mig, fettot klär ändå inte i något.

Och nu när Sussi skall ha meandi-visning så blir man väl sjuk......*ler*

Emmy hade turen att få vara hos Milla när vi andra åkte till Kemi och det var tur för henne det.....och mig med.
Vi två går inte ihop riktigt när vi är på klädaffärer;)



Barnen sussar, jag har bastat och väskorna inför morgondagen är packade då är det bara en bok som jag lånat som behöver tas itu med innan john blund kallar på mig.


♥Så min helg har varit så där under bar som den skall vara = Ingen stress utan man tar dagen som den kommer♥

Och Boråsmummu...låter bra, mycket bra och kul...men bara lite kul, jag är ganska rädd av mig också ;)

27869-64727869-64727869-64727869-64727869-64727869-647

P.s Eira ; jag har försökt ge en kommentar flera ggr, men det går inte :(

De var supersöta opch stolta barn du fångat på bild!!

Kommentarer
Postat av: sussi

Hoppas du kommer - är du inte sugen på att spendera pengar så finns här kaffe m dopp ,)
kram

2007-08-12 @ 21:47:43
Postat av: Kajsa

Jag vill åxå till Kemi och köpa kläder...men känner precis som du...Kram!

2007-08-12 @ 22:29:07
Postat av: eira

Det var så kul att Emmy kom hit i lördags. Så det var kul för alla! Idag sitter jag med min sista lediga dag innan jobbet börjar igen. Hörs!

Postat av: Catharina

Visst är det skönt när man känner att man hunnit med jätte mycket utan att stressa, menar att man tom hiúnnit göra roliga saker med barnen.... härlig vecka på dig...

2007-08-13 @ 08:37:16
Postat av: sussi

Börjar först den 3e, men jag vill ha en vecka för inskolning av de större på skolan åxå - OM d behövs...
Säker går d ju bra, men tar hellre en v för mkt än att behöva lämna någon gråtande...
Hoppas VERKLIGEN jag slipper det :(...

2007-08-13 @ 15:15:23
Postat av: Annika

Men vad skönt att höra att du haft en stressfri helg!!
Njut av ledigheten istället för en massa måsten!

2007-08-13 @ 15:33:22
Postat av: Gunnarkristiane

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2009-12-14 @ 12:43:21
URL: http://gunnarkristiane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback