Huvudvärk !!!

Igår kväll åkte flickorna till farmor och farfar för att slippa vara på fritids tors-fredag.

Och i samma veva kom det några andra och överraskade oss (MIG) ...och detta orsakade en ENORM huvudvärk hos mig, riktig hård så jag trodde att jag fått hjärnblödning eller liknande :)
 Det var inte kul just då, chockad och huvudvärk !
men allt slutade bra och var faktiskt trevligt....


Eira får lägga ut bilder och berätta vad det handlade om;)



Nu hoppas jag att det blir en stor sol till helgen, då jag har solabstinens.




image637

Men denna sista bilden lägger jag in själv , den togs när vi tog en bensträckare nedanför kukkolaforsen.

Ha en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: grannen

HA; HA, tror Du INTE, ATT JAG INTE SÅÅÅÅG?
men JAG SKULLE ALDRIG hoppa på, påensåndäääär!, väntar BILDER!
Vinkar!
PS: hoppas huvudvärken ger sig!

2007-08-09 @ 09:59:33
Postat av: Catharina

Jaa, men tror du att hon har tid att lägga ut bilder och berätta, hon bara bakar och bakar och bakar, sedan har ju lillknodden kommit hem....

2007-08-09 @ 14:16:44
Postat av: Katja

Vi hoppas på sol!!

2007-08-09 @ 15:28:43
Postat av: Annika B

Jag vet oxå.Var hos en tapet handlare och hörde,så int kan du ha hemlisar.....fniss.

Postat av: sussi

Oj då - har du testat studsmattan ;)!??
Lust att komma på meandi-visning den 25e??

2007-08-09 @ 15:50:34
Postat av: Kajsa

Sätt genast ut bilder!!!! Vill veta vem som chockade dej så mkt!

2007-08-09 @ 22:41:55
Postat av: Catharina

Nu har hon lagt upp bilderna, vilken härlig tripp ni hade....

2007-08-10 @ 08:27:43
Postat av: Anki

Vilka romantiska män ni har ;-D
Inte kan du ju ha huvudvärk efetr en sån resa.

2007-08-10 @ 08:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback