Glad som en lärka är jag

Jösses vad jag är glad idag!!!  Svårt att ta det via bloggen men gläds med mig så blir jag ännu gladare.
Jag har skuttat och dansat på jobbet och fikat för mycket på jobbet ,för vi har firat där !!!
Jag har oroat mig i onödan, sovit dåligt i natt i onödan...jag ni skulle bara veta vad jag haft huvudbry.
Men nu känns det så skönt i mitt innersta så nu är det nya tag med jobbet och får se vart detta slutar innan året är slut.


Och en annan sak som också har gjort mig superglad är att Emils Sussi har kommit in på skolan som hon sökt, så en stor lycka till spark i baken har hon fått av mig....via telefon *ler*


Ebba åkte iväg till farmor och farfar ikväll och kommer hem imorgon kväll  för de skall med henne till tandsköterskan imorgon och jag har lite svårare nu att ta ledigt från jobbet och Mikael tyckte att han varit borta redan hela sommaren.
Emmy for inte med för hon bestämde sig i sista stund att vara med på teaterlägret som är för lite äldre barn, och då kunde inte göra en visit hos den äldre generationen denna gång.



Emil har varit hem  (ja jag vet att han flyttat hemifrån)  och jag har lekt frisör och det är alltid lika kul att klippa honom och min käre bror....för de klipper sig så sällan och då blr de extra snygga och fina gossar då de hamnar under saxen/maskinen.


Och sist men inte minst är jag så tacksam över personalen på vår skola och fritids här i byn. Vad skulle man göra utan er ?!!  Ni är guld värda.



image655

Ha det bra allihopa !


Kommentarer
Postat av: eira

Jag är glad med dig!!! *ler*

Postat av: Kajsa

Vad roligt att du är glad!

2007-08-15 @ 07:39:49
Postat av: Annika B

Jag är oxå glad med dig.

2007-08-15 @ 07:48:47
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: Catharina

Jag gläds med dig.... var är det du jobbar ??

2007-08-15 @ 08:30:40
Postat av: grannen

Där SER DU, Du OROA iförväg.
Är Glad, att Du är glad, det SMITTAR!

2007-08-15 @ 09:15:42
Postat av: Susanne

Jag är glad för att du är glad :) Jo, Emil är så fin nu nör han är nyfriserad :)

2007-08-15 @ 09:24:35
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: Susanne

..och du även om sparken var via telefon så kändes den verkligen :p Nu ska det planeras. Tur som jag har så kommer emil hem från Kiruna samma dag som jag ska hem från Luleå så jag slipper ta bussen hem :)

2007-08-15 @ 12:48:37
URL: http://fess86.blogspot.com
Postat av: Annika

Jag blir jätteglad av att läsa att du är glad!!
Gladis på dig!! :)

2007-08-15 @ 17:37:52
Postat av: elli

Men VARFÖR är du så glad och har firat?? Vad har hänt för skojsigt??????

2007-08-15 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback