Fredag igen !!!!

image628

Efter jobbet igår åkte jag raka vägen till stan där blev jag och flickorna bjuden på taccos.
Eira hade varit så snäll och hämtat Emmy och Ebba på f.m till stan. Tack Eira!!

sedan tittade vi på klockan och då var den 17.20 och vi kom på att vi skall göra en snabb drive till Ikea,
ungarna fick vara på Småland och vi "gjorde" Ikea på ca. 30 minuter inget inhandlades inne på Ikea men som avslutning på ikea besöket inhandlade vi skorpor = Billigt och gott :)

♥ 
när ungarna var hämtade hade vi 30 min på oss innan klockan blev 19.00 och då hann vi med

image629

image630


image631


image632

Inte illa va?? 

ikea, pressbyrån, djurmagasinet och hemtex på  ca en timma och trettio minuter!!!

Jag tror att det är rekordet:) men det blev billigt, hade ju inte tid att börja handla.



Annika: kommer förbi någon dag:)
någon kväll eller helg.



Fredag igen, denna vecka har gått superfort

Ha en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Låter ju som en sportgren för OS =)
Hur länge tar det o besöka alla affärer på området????

2007-08-03 @ 09:52:50
Postat av: Annika

Det låter bra!!
Jag ska hålla kaffepannan varm!! :D

2007-08-03 @ 13:01:11
Postat av: Catharina

Ops, det var snabbt, kan förstå att ni inte han handla

2007-08-03 @ 13:18:24
Postat av: Sussi

Oj, det gick undan. Ngn gång när ni inte har så bråttom så har jag nästan alltid varmt kaffe :)

Postat av: Kajsa

Jag var åxå på Ikea i går... Köpte ett bord till Pontus och förvaringsbackar till mej...här ska fengshuias rejält må du tro!

2007-08-04 @ 09:22:38
Postat av: Vivi

Trevlig helg! IKEA ja, de får snällt vänta till hösten! =)

2007-08-04 @ 09:32:08
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Sussi

Då får du nog göra flickorna besvikna Nina, för det spelet är inte installerat på datorn ännu. Vi har ju uppgraderat till nya windows och jag har inte hunnit ännu. Men ska försöka hinna innan ni kommer :)

2007-08-04 @ 18:05:27
URL: http://www.fess86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback