Flygkatt.

27869-625


Till er som vet: bl.a Anki och grannfrun, mfl. VAR hittar ni era ej publicerade inlägg?
Jag har varit in på Arkiv och överallt tycker jag....men jag hittar ej.....känns så trist ibland om man skriver en halv roman och sedan om det av någon anledning försvinner så ids man ju inte skriva om allt på nytt......så brukar det vara för mig i alla fall.

Idag är det trött-väder igen, men ikväll blir jag/vi piggare för några timmar för det blir tårta och kaffe ikväll:)
Jag behöver lite uppåttjack känner jag, och då blir väl formen av tårta ett bra upppiggande medel....bara synd att detta socker är berondeframkallande som alla andra droger och laster.


Idag blir det en tidig lunch känner jag i min mage....den kurrar.

adjöss och på återseende




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi får väl hoppas på att publiken uteblir...hihihi...

2007-08-01 @ 15:58:58
Postat av: Annika

Under översikt, där alla kommentarer och inlägg finns uppradade....där finns inlägget (ibland).

2007-08-01 @ 16:49:37
Postat av: grannen

säger samma, som Ankicka!
Vinkar ÅTER!

2007-08-01 @ 17:14:05
Postat av: Anki

Hoppas du hittar inlägget, vi väntar=)
Pusslet bara måste man ju köpa:-D
Tänk om man skulle ha en sån där nybörjartur

2007-08-01 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback