En vecka kvar

27869-693

ja nu är det en vecka kvar innan vi åker iväg till Bulgarien, precis en vecka !! 

En kompis åkte iväg idag med sina flickor till Sunny Beach just dit vi ska, de åkte tillsammans med Annika B´s kompis....Jag fick SMS när jag var på väg hem från jobbet och de satt på Kallax och väntade på att få börja gå ombord på planet *suck*...inte lite avis är jag!! Nå snart är det vår tur.....



Jag har annars en kul grej att berätta: Jag har haft sendrag så jätte mycket det senaste året....
men vet ni grannen hon berättade en lördag kväll att jag skall ta kalktabletter så slipper jag sendrag....men jag tänkte att vaddå ??!!!nu är det som hennes åkerfräken....något som vår lilla kära grannnhäxa hittat på !!  Men när jag kom hem efter att jag tötm vindunken med grannarna tänkte jag att va F..n jag testar. Jag tog en näve kalltabletter innan sängående och den natten hade jag ingen sendrag och jag var livrädd och visste till 100% att jag skulle få sendrag den natten då jag hade druckit lite vatten den dagen och då kommer det som ett brev på posten (gjorde det förrut...förlåt) ...men sedan den lördagen har jag inte haft sendrag inte en gång...och jag tar nu troget mina kalktabletter varje kväll innan sängående!!  Tänk va???!!!  Att det var så enkelt att bota. Super tack till dig ! Och hon poängterade att dessa kalktabletter skall tas på kvällen för annars hjälper det inte....men hur kunde hon veta ?


Ni vet väl att det blir mycket snö den kommande vintern ;)  I alla fall uppe i vår stuga...det kollade jag under den gågna helgen.......

27869-687
Nu är det dags att borsta gaddarna, tack och godnatt!!



Ha mod att vara den du är och tappa inte modet för att du är den du är.

Det är den som går vilse som hittar de nya stigarna.




Kommentarer
Postat av: Vivi

Hmmm, tror du de fungerar på en 4 årings växtvärk oxå?? =)

Postat av: Sussi

1m cm snö i Kiruna idag, kommit under natten berättade Emil. Känns det inte lite fel med snö i Augusti? Skönt att ditt sendrag är borta nu :)

2007-08-30 @ 08:17:36
URL: http://www.fess86.blogspot.com
Postat av: Sussi

oj, det lev fel. Inte 1 cm utan 10...

2007-08-30 @ 08:20:03
URL: http://www.fess86.blogspot.com
Postat av: Annika B

Va söt du är när du borstar tänderna.Hi Hi.

2007-08-30 @ 08:29:29
URL: http://2cavaliertikar.blogspot.com
Postat av: grannen

ÄR MAN HÄXA, SÅ är MAN!
KOM IHÅG, åkerfräken, om Du SKULLE BEHÖVA DET, det FINNS HÄR!
Men VILKEN LYCKA å fara å resa TILL BULGARIEN!
Ska Micke STANNA HEMMA?
VINKAR!

2007-08-30 @ 08:36:18
Postat av: grannen

MISSADE?
SNÖ, tur ATT VI ÅKER BORT, på vinter, hoppas INTE VÅRAT LILLA HUS, drunkar i snön!
Nu ÄR DU ÅXÅ, en liten HÄXA, VA?
VINKAR ÅTER!

2007-08-30 @ 08:39:26
Postat av: Anki

Ja passa dig hon är en riktig häxa.
Jag vet =)
Hon har ju också en svart katt

2007-08-30 @ 16:21:46
Postat av: elli

Kloka ord på slutet! Förstår att ni längtar till eran tjejresa. Blir lite avis faktiskt. Du fårberätta sen hur det var i Bulgarien.

2007-08-30 @ 17:53:28
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Katja

Hoppas ni får det bra på resan,varmt och skönt!!
Jag har hört att magnesiumtabletter hjälper å mot sendrag!

2007-08-30 @ 18:17:13
Postat av: kajsa

Jag hade sendrag när jag var gravid...:=)

2007-08-30 @ 19:23:29
Postat av: Annika

Jag blir avis på er som ska få åka o njuta av sol o bad!

2007-08-30 @ 19:50:25
Postat av: krätte

Resa o sendrag = kul läsning!
Jag ska nog göra nu som musen gör så duktigt. Godnatt! (efter gostwhisperer)

2007-08-30 @ 20:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback