Wow Lördag !!

Vad härligt att vakna till så fint väder. Jag var dock dödstrött i morse och hade kunnat sova hur länge som helst men det var bara vackert att stiga upp när Ebba inte orkade sova mer...då gubben jobbar idag och har åkt iväg innan någon i huset vaknade.

Idag har vi inte planerat dagen mer än att jag kanske skall slänga ihop mockarutor då det är Ebbas favoritfika.

Huvvaligen när jag började tänka på ett oväder med åska en gång i barndomstider...sofia skrev om det i förra inlägget som en kommentar och jag hade helt förträngt den gången...nästan..Nu i vuxen ålder tycker jag om åska om jag får vara inomhus men då DEN gången var det obehagligt...men det kanske var för att man var barn som man var rädd??!!

Och till er om inte vet om blogg statistik tex. Sofia man ser antalet unika besökare och antalet besökare på bloggen...och ibland går man flera gånger in på en och samma dag och då stiger beöksanatalet...medans unika besökare menas att av dina flera besök på en dag räknas bara ett. Och nog blir man nyfiken ibland när det kan vara massor av unika besökare !!!



Kaffet väntar på mig !!  Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: eira

Grattis Nina på födelsedagen!!!

2007-04-28 @ 08:26:13
Postat av: Kajsa

Fyller du år i dag? Isåfall GRATTIS!!!!!!!

2007-04-28 @ 08:33:13
Postat av: Sofia

Tack för förklaringen. Det ser ut att bli härligt väder idag hoppas bara inte alltför blåsigt.

Grattis på födelsedagen! o ha en bra dag!

T har farit i väg med cykeln till Lycksele så det är bäst jag börjar packa så han inte hinner ända fram.

Carpe diem!

2007-04-28 @ 08:57:17
Postat av: elli

Grattis på födelsedagen!

2007-04-28 @ 09:27:50
Postat av: grannen

Oj, STORT grattis!

2007-04-28 @ 09:41:17
Postat av: Moster Eva

Grattis, vi kommer, hoppas tårtan är klar. Förresten, har du sett att Rusta har tavelhyllor, kolla veckans reklamblad.

2007-04-28 @ 10:15:20
Postat av: Majsan

GRATTIS på din stora dag!
Ebba glömde sin lilla påse igår så jag frågade om Vivvi kunde släppa av den och det kunde hon....
Ha en bra födelsedag!

2007-04-28 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback