Tjuvstart på påskhälsning

image450

Jag tänkte skicka en påskhälsning till er alla om jag inte ids eller hinner önska er TREVLIG PÅSK !!!

image451

Det var andra påskbilder jag hade tänkt ladda upp men datorn är SÅÅÅÅÅ SEEEEG att jag får spunk.

Här i huset räknas dagarna tills vi får åka till stugan för lite semester, stugan är en av få platser där jag verkligen kopplar av och laddar mina batterier. Tyvärr blir det inte så långvarig vistelse där då Mikael jobbar på torsdagen....men det kan inte hjälpas. Fyra nätter hinner vi tillbringa där och det är bättre än ingenting.

Ikväll berättade Ebba om Linda och jag säger: Stackars dig !!!  Krya på dig !!

Och till er andra önskar jag : hoppas ni får en riktigt skön, mysig och avkopplande påskhelg !!!...om jag inte ger livstecken före vi sticker till stugan

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag menade Lucasboken...hehehe...
Hoppas ni får en skön och fin helg nu med mkt sol och grillad korv!

2007-04-04 @ 06:37:43
Postat av: Anki

Glad påsk!

2007-04-04 @ 09:08:21
Postat av: Vivi

Tack desamma, njut av tiden i stugan me nära å kära! Gla Påsk!

Postat av: joannah

fina ljus, har åxå fått påskljus av Lydia!

2007-04-04 @ 10:53:23
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: anna

TACK DESAMMA :)

2007-04-04 @ 13:27:33
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ha ett underbart påsklov hela familjen!!
Hoppas på goväder bara ;)

2007-04-04 @ 18:20:12
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: eira

Ha en skönt stug-helg!!! Själv ska jag jobba lite och ta emot ett flyttlass...*ler* och se om jag hittar ett påskägg till mig själv också! Ha det bra och ge mina kottar en påsk-kram från mig! *vinkar*

2007-04-05 @ 08:04:29
Postat av: Sussi

Ville bara önska er alla en riktigt Glad Påsk!!

/Kram Sussi

2007-04-05 @ 08:04:53
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Moster Eva

Ha en bra påskhelg där uppe i M-alusta. Vi kommer att sköta om katterna så de inte saknar er.

2007-04-05 @ 10:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback