Syndens dag *skratt*


image449


Söndag idag och då skall man inte städa men vad gör man då man har Karungis skitigaste köksgolv...jo man kastar ut mattorna och skurar !!  Nu väntar jag på att det skall torka helt torrt. Och förresten hos mig städar man vilken dag på veckan som helst...huvvaligen tänk förr i tiden om städlusten inföll på en söndag....då fick man INTE städa i vissa hem!!!

♥♥♥
Stora tjejen kolla Tv och Ebba leker med Oskar på vinden så då passar jag på att gå frmaför datan en supersnabbis.

Ha en bra sönadg!!!
Vi skall iväg till kyrkan då barnen skall sjunga där och senare på eftermiddagen skall vi iväg på kalas så vår dag är planerad.....

Kommentarer
Postat av: elli

Har någon skämtat med dej aprillo ännu?

2007-04-01 @ 09:16:11
Postat av: Sussi

Min bästa städenergi infaller oftast på söndagarna :)!
Har alltid gillat sånt som inte är tillåtet ;)
*hihihi*

2007-04-01 @ 15:06:11
Postat av: kajsa

Jag har min städdag på torsdagar MEN om andan faller på så kan det bli ett ommöbleringsprojekt med tillhörande städning på just en söndag...hoja vad vi är syndiga...:)

2007-04-01 @ 16:31:31
Postat av: Anonym

Förresten - jag har kalas idag!!
du är bjuden :)

/Kram Sussi

2007-04-01 @ 17:12:29
Postat av: anna

det är bäst att passa på att städa när inspirationen faller på, se om det råkar va söndag är en annan femma ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback