Nu har jag hittat tillbaks

Påsken har varit SUPER Härlig med full vinter och strålande sol. Jag hade tänkt förgylla inlägget med en massa bilder men det är så segt när det är kväll här på bloggen så det får väl komma lite senare...till helgen kanske.

Men påsken har bestått av utevistelse HELA dagarna då vädret har varit toppen uppe i lappmarkerna. Vi har gått ut strax efter 9.00 och tillbringat hela dagarna ute. Vi har haft en super kock från Luleå med oss och han har agerat grillmästare på dagarna....kul med dessa släktingar är att vi träffas alltid mest uppe i stugan, långt borta...men vanligtvis när vi har närmare tillvarandra, då blir det inte lika ofta:(

Vi kom hem på måndag kväll och då i samma veva åkte flickorna till farmor och farfar för övernattning då jag och gubben jobbade igår, sedan kom flickorna hem igår efter att vi slutade våra respektive jobb och idag åkte vi till Sunderbyn med Ebba och sedan har vi tillbringat hela dagen I Luelå. Och sedan när vi kom från Luleå så for vi till farmor och farfar igen!!! För att föra flickorna dit på en övernattning i natt då jag o gubben jobbar imorgon, men på fredag är jag ledig :)

Jag har nämnt för er att Ebba har dålig syn, och den är dålig ! Hon ser översta raden...så det finns tio rader hon INTE ser på bokstvstavlan..men på fredag åker vi och tittar på bågar och sedan om någon vecka så skall hon förhoppningsvis få se världen lite bättre igen...men riktigt lätt att få detta justerat är det inte....enligt läkaren.
Men bättre blir det i alla fall :)

Så nu är jag tebaks här i blogga4rnas värld !!  Men jag har så MYCKET att läsa ikapp så jag hinner inte lämna kommentarer till er alla. Och sedan är det ett till "problemas" här hemma nu förtiden...vi är TVÅ vuxna som vill sitta framför datorn om kvällarna men vi har bara en dator som fungerar till detta:( Förr hade jag ju fördelen att kunna blogga på dagarna.

Bilder kommer, jag lovar, men jag försöker någon dag när det inte är lika segt !!!

Men den här kan jag i alla fall visa er...för en gång skull råkade jag fastna i kameran....måste vara nå fel då det är jag som brukar vara bakom kameran..

image455

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tyvärr så ser inte jag bilden på min dator...

2007-04-11 @ 21:16:24
Postat av: Vivi

Ser inte heller bilden men välkommen tillbax iaf!!

Postat av: eira

Bra att Ebba får hjälp med synen. Inte undra på att hon inte sett kor o hästar när man åkt förbi med bilen... Ser inte heller bilden!

2007-04-12 @ 07:05:54
Postat av: aegnes

är du säker på att där finns en bild? :]

2007-04-12 @ 07:42:43
Postat av: Nina

men var är bilden då?? får undersöka detta ikväll!

2007-04-12 @ 09:07:04
Postat av: grannen

Har KOLLAT huset, VARJE DAG, och den har varit KVAR!

2007-04-12 @ 14:07:01
Postat av: Anonym

Men stackars lilla Ebba :(...
Usch, varför kan man dom små liven inte bara få vara friska å krya... Alltid är d nåt :(

Vilken underbar påsk vi haft - håller fullständigt med!!
Kramar till er alla :)

2007-04-13 @ 22:24:11
Postat av: Sussi

D var jag...

2007-04-13 @ 22:24:24
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback