Nu är det avklarat...

Deklarationen alltså !!  Nu är det gjort...varför sparar jag alltid den till de sista dagarna??!! Är det bara jag som är funtad så här?? Det var inte mycket det blir till avdrag för resorna till jobbet...*suck*...min förhoppning var att det skulle ha blivit lite mer...

Ny dag i dag och det andra var avklarat igår !! Japp en del har frågat, Ja jag fyllde år igår och nu är det också avklarat  för denna gång och ja jag fick tårta (men den fick jag baka sjäv såklart),blommor och presenter, jag tycker bara att det är så ONÖDIGT och så svammligt att fira vuxna människor ...men, men...ungarna skulle få spader om ingen tårta gjordes!! Men jag måste erkänna att det var trevligt igår..folk mest hela dan. och trevligt att att då blir det att man träffas och umgås, tar sig tid vill jag väl säga, för idagens samhälle är det som det är med tiden, bristvara av tid.

Snart skall jag knäppa på bastun för att tvaga bort skiten inför träffen med Kajsa, kan ju inte fara och sitta bredvid någon och lukta Urk. 

Sedan skall jag  börja fylla svarta sopsäckar efter 12.30 idag !!! Det är grovsopor i morgon om någon har missat det !!  Jag har dock en karl som vill spara all skrot ...så jag plockar väl i och han plockar ur säckarna ...och jag kokar av ilksa...så om det är ett åskmoln på våran gård så är det bara JAG :)

Ha en bra söndag för det skall jag ha.

Kommentarer
Postat av: jaanet

ja har inte gjort min heller.. måste skicka in den idag.. haha varför gör man så?

Postat av: agneta

grattis i efterskott kraaaam

2007-04-29 @ 10:13:25
Postat av: eira

Äsch...säg att säckarna innehåller gamla ammnings-behå:ar...dom vill han väl inte spara?

2007-04-29 @ 11:25:23
Postat av: Susanne

haha, håller med Eira. Säg att det är ngt som han är totalt ointresserad av och absolut inget han vill spara eller ha nytta av.. typ gamla amingsbehåar eller gamla strumpbyxor. Eller ngt annat totalt ointressant för en äldre karl (i sina bästa år ifall käre svärfar skulle läsa..) :)

2007-04-29 @ 16:08:57
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Annika

Jag rensar i smyg....Janne behöver inte vara med....iaf när jag rensar kläder!! :-D

2007-04-29 @ 16:52:03
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Annika

Och förresten....vi skulle oxå deklarera i god tid i år...det gjordes idag!! :-D

2007-04-29 @ 16:52:57
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Vivi

Trevlig valborg, här deklarerades i god tid-redan i fredags med ett sms! =)

2007-04-30 @ 07:30:48
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag brukar passa på när Janne inte är hemmavid...jag gör en brasa på ängen och eldar upp allt innan han kommer hem...

2007-04-30 @ 07:35:47
Postat av: Anki

Här är deklarerat i god tid jämfört med tidigare år. På fredagkväll på nätet. Tidigare år har vi alltid lämnat in sista dan.
Grattis i efterskott och kram (till åskmolnet)

2007-04-30 @ 09:16:20
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback