Ledig dag !!!

image487

Ledig dag från jobbet men o-ledig dag annars !!  Kan man ha det så ?? Jag har två utvecklingssamtal idag ett kl10.30 och ett kl13.00 och här emellan skall det röjas upp lite....snacka om att jag saknar studietiden och nattjobbs tiden för då förföll det inte lika mycket...men det är BARA det jag saknar annars så trivs jag så förbenat bra på mitt jobb så jag måste få säga det alltid då och då !!!  Jag är så glad för vikariatet jag har i ö-tå!!

Igår kväll var fam. Taipaleensuu från J-gatan hit *trevligt*..och de har lovat att de kommer snart igen :)
 Man märker att det är ljust på kvällarna och vår....för nu ids vi själva och andra vara mer i farten på kvällarna. Under vintern är det ingen ork och lust till att fara på kvällarna någonstans.

Nu skall jag gå och städa dasset och ladda om tvättmaskinen...jag skulle ju vara Effektiv idag.....jag har en LÅNG lista på saker som jag skall ha gjort innan kvällen !!!

Ha en bra dag kära vänner.....till och med er tjuvläsare önskar jag en bra dag !!!  igår var det MÅNGA unika besökare men inga spår lämnat efter er...så det skulle vara trevligt med lite spår efter er....jag sätter huvet på sne och säger snälla....vilka blir ni idag ???

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina blommor längtar efter sommaren nu :-)

2007-04-26 @ 09:02:36
Postat av: Anki

Jag!!!Har vart in o kikat idag.

Postat av: Vivi

Ha en bra "oledig" dag!! Shoppign är aldrig fel o Lindex hade mkt!! =) Kul att läsa om folk som verkligen trivs med sitt jobb, de är nog inte så vanligt idag tyvärr.... Visst är det härligt med ljuset, igår kväll var jag ute på gården med hundarna vid 22 och de var fortfarande inte mörkt o man hörde fågelkvitter!!!

2007-04-26 @ 09:29:55
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: grannen

Jag KIKADE igår, ORKADE inte lämna spår i kommentering!
Ha EN BRA STÄDDAG!
Vinkar!

2007-04-26 @ 09:51:46
Postat av: Sofia

:)

2007-04-26 @ 09:52:41
Postat av: joannah

kikade in =)

2007-04-26 @ 10:16:46
URL: http://joannah.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Ja, visst blir man nyfiken?

2007-04-26 @ 10:20:10
Postat av: Sofia

Kikar in igen, Jag var nog en av dem som höjde din statistik igår hade inget vettigt att skriva men tänkte kommentera bilderna flera ggr men har avstått. Upptäckte när jag kom från lunchen att björkarna börjar slå ut... härligt! det är varmt här men det känns också som det är åska i luften vilket mindre kul. Appropå åska kommer du ihåg åskovädret en sommar för längesen....vi var på Frankkilantörmä, kusligt var det.

Carpe diem!!!

2007-04-26 @ 14:02:28
Postat av: agnes

jag är en av tjuvkikarna :)

2007-04-26 @ 17:01:39
Postat av: Irina

Jag är inne o läser i vanlig ordning :)
Jag hade tänkt röja o städa i em men jag o Osku tog ist o åkte till Kukkola o var där. Mkt rligare än o städa ;P
Men men nu är verkligheten åter här, o här ska bytas gardiner i sovrummet. Så fort min ansiktsmask är klar. Jaaaa........jag har lite vardagslyx på G här :) Vi höres!

2007-04-26 @ 19:38:50
Postat av: Mia

Jag är så kass på att skriva, men jag är nästan varje dag in hos dig... Fast du vet ju om att jag är här, eller hur? Hoppas ni får en bra helg.*kram*

2007-04-26 @ 21:05:57
URL: http://marwels.snabber.se/
Postat av: eira

*vinkar*

2007-04-26 @ 21:39:30
Postat av: Sofia

Grattis på födelsedagen!!

Ha en bra dag!!

2007-04-28 @ 07:21:15
Postat av: eira

Grattis Grattis Nina!!!!

Vi ses idag!

2007-04-28 @ 07:22:29
Postat av: Trondjennifer

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2009-03-27 @ 09:35:08
URL: http://trondjennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback