Speciellt till Eira och Eva !!

 


Var tvungen att visa lite bilder från i Lördags till Moster och Eira, till Eira så hon ser vad vi sysslat med och till moster så hon får se hur några av bilderna blev.

Nu har jag skickat iväg två skoljobba via datan= Superskönt och jag känner mig så duktig ( måste få skryta över mig själv till mig själv), och nu är det bara att ta itu med resten.......

Emmy är pigg idag och igår var hon som en urvriden gammal handuk, hon orkade inte ens ha på Tv:n och slö titta...då var hon påverkad av febern, hon bara låg till e.m. imorse vaknade hon 8.30 ochsa: jag skall till skolan idag !!!
När jag sa tyvärr.....så blev hon fly förbannad......hon får vackert vara inne idag så får vi se om det håller i sig det pigga, och nu håller jag alla tummar och tår att det var en snabb men intensiv släng av någonting.

Nu skall jag knata över och se om grannfrun är hemma, (måste få lite ljus i mörkret när Styrman fortfarande har gjort det så svart).......har varit och ringt på dörren flera ggr. men tydligen är jag dit vid feltidpunkt alltid...för inte ens Pettsson öppnar.....

see you !!!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka fina höstbilder!

Häxan och Pettsson är ju ena sjusovare....spelar nog ingen roll vilken tid på dygnet det är! :-D

Postat av: häxan1

Va, TROR Ni OM MÄI, VA........
Tyvär, Nina, RÅKADE vara i "hemliga huset på lång bänk", när du var till oss......
Nä, skriver inte mera, så HA KOLL PÅ VÅRAN HUS....OCH Pettson, han ska vara UTE hela veckan, när vi är borta, FY; VILKEN matte å husse, nu kommer HAN Å SKRIVA OM DET.
Så ha det så bra!!!!!

2006-09-13 @ 12:11:24
Postat av: Sussi

Vilka bilder - till din moster skulle jag åxå vilja fara :)... Kul att Ebba väntar på grabbarna vid vägen, de följs åt till skolan :) - har du sett d?? Gulligt...

2006-09-13 @ 12:21:49
Postat av: Irina

Vad fina bilder du hade! :)

2006-09-13 @ 14:09:43
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag har åxå ljus att hämta och kryddor. Kasper hade åxå en intensiv släng av nåt lördag till måndag...han fick inte gå till lekis förrän i dag.

2006-09-13 @ 19:12:01
Postat av: Anki

Vågade inte titta på bilderna eftersom de inte var till mig:)

2006-09-13 @ 19:58:07
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linda

Man får snällt börja leta fram pannlampa om man ska våga sig ut*ler*

2006-09-13 @ 20:05:11
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Maria

Tur att vi int har nån Styrman på min gata...

2006-09-13 @ 21:12:06
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Moster Eva

Det var verkligen en härlig men lite sorglig helg med er alla som var här i S-lå men det blir nog bra när jag flyttar till er i Happis. Jag kommer just nu från Herrgården, har fått middag med dryck, ett tack för att jag skött om deras Jack Russel under en vecka. God natt.

2006-09-13 @ 23:36:41
Postat av: Markusmona

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2010-02-10 @ 09:18:12
URL: http://markusmona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback