Nu är allvaret igång igen !!

27869-122 Idag har skolan börjat på riktigt igen och jag tyckte det var såååååååå tråkigt.
Läsa om vetenskapliga fördjupningar inom socialomsorg är bläääääääää.
Men så läste jag Sussibussis blogg och då kändes det jaaaaaaaaa vad kul det är trots allt med skolan till och med.
Jag har skola, jobb, familj, nära och kära m.m. Vad mer behöver jag ??? Inget.

Idag har jag varit i luleå på skolan och fröhoppningsvis lärt mig något, har fyra "innedar" denna vecka på skolan. Imorgon åker jag till Ö-tå efter skolan för att jobba några timmar......och för varje dag som jag åker till ö-tå känns det skönt för snart ärt det jobbet slut. Har varit så kul sommarjobb och jag har lärt mig så otroligt mycket men nu vill jag faktiskt "bara" läsa ett tag innan jag hoppar på mitt oridinarie jobb i happis.

Än en gång går tankarna til Sussibussis inlägg!!! Jag är VERKLIGEN lycklig, små potatis det man gnäller och oroar sig för.

Lev idag, imorgon kan det va för sent !!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jo man ska verkligen stanna upp lite oftare och vara glad för allt man har - tänk ändå, man skulle inte byta bort allt tjat och gnat mot alla pengar i världen... :)

2006-09-04 @ 20:46:17
Postat av: Kajsa

Jag tycker att vi alla fått så mkt att tänka på hela sommaren...det finns nog en mening med det! Att vi ska ta vara på oss själva och LEVA!!!!

Postat av: Linda

Håller med, man måste stanna upp o vara glad för det man har. Denna sommar har varit kantad med så mycket sorg!

2006-09-05 @ 10:20:40
Postat av: Majsan

Håller med man ska nog stanna upp och andas genom näsan o inte stressa omkring, som sagt var man lever bara en gång.
Vinkar tillbaka!!!!
Dagarna går jättebra, du vet nog vad jag menar!!!

2006-09-05 @ 13:07:38
Postat av: Anki

Man ska ju leva o njuta nu, men det är inte så lätt. Man tänker ju alltid sen,sen ,sen men när är det där sen? Kanske aldrig!!!

2006-09-05 @ 18:16:21
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Maximilianfreya

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2009-01-21 @ 08:44:40
URL: http://maximilianfreya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback