Lördag !!!

Hej hopp på er hoppas ni mår brar allihopa !!! 
Tack för alla tipsen igår!! Hade tänkt ta mig en sådan där rackabajsare som man häller i hett te´ och det skall typa "bränna" bort alla virus och bacillusker......men det var slut och det fanns inget hemma som jag ville ha i "medicinväg"....ett glas öl tog jag men det var tydligen för lite...hm,hm jag funderar  det var ju alkohol i alla fall, det var ju en 3,5 öl från affären !!! *skratt*

Till nå annat om ett tag skall vi åka iväg till Luleå men bara för att handla tråkiga saker ........
Branen har redan börjat sucka över Luleåresan men de slutar säkert . De brukar alltid hitta något som de vill innhandla.

Nu skall jag ta mig en kopp kaffe och sedn börja skura fejset och borsta gaddarna!!! 
hejsvejs!!

P.s sussi tvärs över vägen...du hade RÄTT detta går inte över bara si så där......men tur det finns tabletter.

Kommentarer
Postat av: eiralainen

Du måste ta en wiskey!! (Hur stavas det???)

2006-09-23 @ 08:43:19
Postat av: Moster Eva

Du kan väl köpa lite "medicin" när ni är på Storheden. Som du vet så åker jag också till Luleå, men inte för att handla utan på fest.

2006-09-23 @ 09:56:17
Postat av: Sussi

Precis... Höjta till om dom tar slut ;)!

2006-09-23 @ 10:33:08
Postat av: Kajsa

Håller med Eira!!!

2006-09-23 @ 11:11:38
Postat av: Anki

Hej o hå! Jag har också blivit lite förkyld:-(

Postat av: anna

:)

2006-09-23 @ 19:20:26
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Mia

Så du mår lite bättre nu? Se till att vila ordentligt. Ha de bäst!

2006-09-23 @ 21:49:15
URL: http://repos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback