Kvällens inlägg......

..........Handlar bara om att jag varit till Kalix och haft videouppkoppling mot Luleå och lärarna och jag var såååå nervös för jag skulle berätta varför jag tycker si och så om vissa saker.....och inte kul då jag trodde att alla skulle skratta och komma med världens kritik på mitt "jobb"....men det gick bra, tror jag....för jag har ej blivit godkänd på den uppgiften ännu, men har vissa andra blivit det så da f...n blir jag det också, nu är jag faktiskt egotrippad idag!!!

Sedan har jag hunnit med att hälsa på en kompis som jag inte varit till på hur länge som helst....trevligt och mycket surr om det ena och det andra.

Ena flickan for iväg till en kompis med fick komma hem redan 17.30 för att flickorna skulle i säng i tid, det har varit kompisar här varenda kväll de senaste kvällarna och det har blivit att gå i säng för sent.....till er som inte vet; så behöver mina töser mycket sömn på grund att de har sina problem med att få i sig tillräckligt med "bränsle" = mat. Samt att det är så intensivt på dagarna i skolan så det musten ur dem totalt.....och det är vi här hemma som märker av det !!!

Imorgon och fredag skall jag ha hemma studier och det finns hur mycket som helst att göra.....bara jag gör det jag skall och struntar i tvätt, förbereda middagen, springa med dammsugare m.m det blir så lätt hänt att jag tänker...jag gör bara det först....men bara jag kommer in i trallen att jag "låtsas" att nu börjar skolan när jag fört flickorna då brukar jag bara göra skoljobb...och sedan hämta hem dem när jag inte orkar plugga mer....men nu har jag haft så svårt att komma igång.....help mee!!!!!!

Vet ni vad, att har ni provat att vara ute och promenera i vår kära by kvällstid??  Jag har varit och provat några ggr och det är svinmörkt jag ser inte vägkanten eller knappt var vägen går ( överdriver lite...bara) men så läbbigt och äckligt så idag var det bara att vända om och gå hem igen.

   avslutar med lite bilder...är som Anki ....gillar att knäppa bilder på blommor....och det har jag alltid älskat, tycker det är så kul :)

En särskild hälsning till Mamma och moster Eva!!!  Jag har tänkt ringa er bägge två!!!

Natti, natti på er alla !!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nog blir du godkänd ska du se. Jaa, för lite bränsle och då blir man lätt trött. Jag har bara en sak att säga utöver allt det här: De är av samma skrot och korn, hoppas du slapp höra på svordommar och grymtningar igår.

Postat av: Nina

Till Sussi i Marielund.
Ha, ha åt skrot och korn...!!!
Ja det är konstigt att DE två skall vara SÅ mot varandra....Är de månne för lika???

Jag hörde inge grymtningar....han drar dem inte åt mig utan bara till den det berör...och det är ju bra det!!

2006-09-21 @ 07:52:18
Postat av: Ebismolarek

A very nice site keep it up. Regards

2010-02-08 @ 11:52:10
URL: http://ebismolarek.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback