Jahapp....

Då är min motivation försvunnen....IGEN...... Jag bara måste göra färdigt en skolgrej till imorgon, men nu gör jag detta istället *SUCK*. Men det är väl så att jag måste visa svägerskan att jag är lika duktig som henne:
Bloggandet går före allt annat !!! Visst var det så????
Tack för kaffet och surret.

Snart får jag hem min äldsta dotter och minstingens kompis blir snart hämtad. Och efter det så försvinner nog lugnet från det här huset..... de två är i en hopplös period, jag vet ej vad det kallas för,Om det är syskonkärlek när de slåss så man har lust att fly fältet själv?? Jag trodde att kärlek betyder att man tycker om varandra.....


 Gissa vem detta är ???

 Och vem är detta???

 detta ?

Har så dåligt med bilder på ett barn....då digitalkamera och dator inte fanns i vårt hus då hon var liten....
sätter in nå andra bilder istället......

Fy vad dåliga bilderna blev, suddiga och så, varför det måntro??

Näe nu skall jag göra ett ryck igen
Adios!!

Kommentarer
Postat av: anna

fina bilder :)

Postat av: Linda

jättefina biler!!

2006-09-19 @ 18:08:11
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Det är så kul o se på bilder:-)
Man behöver ju inte göra jääätelånga inlägg.
Huvudsaken man uppdaterar sig:-)
Vilket vissa (nämner inga namn) är dåliga på......

2006-09-19 @ 18:39:14
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: eiralainen

Åh - den där bilden med Oskar och glasögonen måste väl vara tagen 15 minuter innan du snöt hans näsa??? För sen kom han inte i närheten av dig på ett halvår....*skrattar*

2006-09-19 @ 19:28:11
Postat av: Kajsa

Dom två första bilderna måste vara på Eiras ungar...sen är det Ebba i badet...glasögonpojken var ju tydligen Oskar...resten av korten är på dina flickor...några med andra ungar åxå...

2006-09-19 @ 19:34:43
Postat av: Sussi

Skulle just skriva, men så såg jag att Kajsa gjort d! Håller med! Svårt att se på de små dock...

2006-09-19 @ 21:19:12
Postat av: Svensabrina

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-01-15 @ 15:47:54
URL: http://svensabrina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback