frisk ? JA!!!!!

Härligt att vakna och känna sig pigg och kry...ja så var det i morse!
Gårdagen spenderades i Luleå, en snabbis till farmor och farfar på hemvägen sedan till järnvägsgatan BARA för att hämta en burk godis-kolor till emmy, men, men såå blev vi kvar längre än tänkt...så det var kväll innan vi var hemma!!!
Idag skall ju jag och Kajsa och se vad vi missar i kyrkan idag då eller om allt löper lika bra som förra gången.*skratt*...vi gör så gott vi kommer ihåg....det är inte det lättaste att veta när man skall stå och när man skall sitta i kyrkbänkarna, men tur är det att vi har varandra !!!

Sedan skall vi till mamma och gratta henne och Ebba väntar såååå på sin egen tårta, mormor gör ALLTID en egen tårta till Ebba som hon tål....om hon sedan inte äter så mycket av den, men bara känslan att någon gör en tårta till henne gör henne lycklig.

nu skall jag hoppa ner i källaren för att smita på en morgonbastu och sedan hinna stryka lite kläder innan kl.11.00.
Ha en bra dag....
som det verkar så blir det snart regn....det som var så fint nyss...!!!!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jo vädret blev risigare - men än regnar d inte. Skickade just ut mannen på klipparn, sista gången för iår... Längtar tills snön kommer å täcker det blöta slasket...

2006-09-24 @ 10:41:33
Postat av: Anonym

skönt att du blivit frisk

2006-09-24 @ 15:41:02
Postat av: Anki

Kan tänka mig dig o Kajsa, står upp, sitter ner osv. i otakt:-D

Postat av: Sussi

GISSA om det var en glad lärka som trippade iväg till Ebba - TACK!!! :)

2006-09-24 @ 17:40:27
Postat av: Nina

Tack själv !!! För det aldrig för många barn...du vet själv, har man "bara" sina egna barn hemma så slåss de bara....så känns det för mig i alla fall.

2006-09-24 @ 20:27:22
Postat av: Sussi

Precis samma här - när grannens ALLA barn är här har jag d lugnare än om vi är själv... Du kan väl kika in nån dag m Ebba - om ni får tid över! Skulle vara skoj :)

2006-09-24 @ 22:04:40
Postat av: Irina

Jaså, syrran hann skvallra? ;) Tack, jag hoppas oxå att det går bra :) Än så länge ser allt ljust ut....

När ska vi förresten ses? Har ju ngt t dig fr Belgien..... du kan säkert aldrig gissa vad det e ... :)
Kram!

2006-09-24 @ 23:42:49
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Irina

:) Har du rätt i iofs, kanske snuvan oxå försvinner snabbare om d e kallt? nu ska jag ta itu m dina papper! :)

2006-09-25 @ 09:14:42
Postat av: catharina

Snacka om söndagsaktiviteter

2006-09-25 @ 10:11:43
Postat av: SusanneS

Nina, jag har ÄNTLIGEN klippt mig! Kolla bloggen :):)

2006-09-25 @ 18:03:36
URL: http://susannes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback