Vojne....

...jag är nog lite på lyset ännu....men o så trevligt det har varit  !!!
Elva vuxna och fyra barn har haft taccofest hos oss i e.m. / kväll.

På f.m stack vi till stan på simskola (ebbas) under tiden ränna runt på ärenden med svägerskan....huvaligen vilka jobbiga lördagar jag har som MÅSTE flänga runt med HENNE ! Ni vet ju hur tråkig hon är !!!   ; )   ;)      ;)     ;)      

Nå sedan hem och städa toan och tvätta fönster i toan och hängde upp gardinerna till dasset, som jag sydde härom kvällen då sussibussi viftade iväg inspiration till mig...nå då kommer gubben in och säger: ta ner dom där jag får migrän, fulaste gardienran jag sett !!!,, Ja sa du behöver inte umgås med med desto mer, du behöver bara skita ihop med dem , ha, ha !!

Oj, nu blev jag trött, hur mås det Eira...gick det i upp i huvet det den där sista flaskan som vi dela på??.....P.s jag sa ju om att en viss person blev på lyset fort...men jag svammlar på här efter att alla farit hem !!

Natti, natti på er alla och godmorgon och godag till er som läser detta imorgon.

Sussibussi "din" paj fick klart godkänt !!

Och hur det gick med resten av min fredag kan jag ta imorgon....kväll...så får ni höra hur det gick  med diskmaskinen, stoppet, och vetemjölet.
Godanatt igen....jag kan ju aldrig sluta!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Nog får man vara på lyset någon gång oxå!!!
Hoppas att det inte gör ont i huvudet i morgon bitti!!!

2006-10-14 @ 23:13:49
Postat av: Kajsa

Mitt huvud har inte vart på lyse...har ju fått åka som en skottspole mellan hemmet och akuten...

2006-10-14 @ 23:50:33
Postat av: aegnes

här är åxå en som vart på lyset. mannen köpte en vinpava igår som jag tog med till svägerskan. vi dela på den å de var tur de för hade jag tatt den ensam hade de nog inte vart så bra. tror jag. med tanke på hur jag blev å hur de köänns i knoppen å kroppen idag.=}

2006-10-15 @ 07:39:29
Postat av: Sussi

Å vilken härlig träff - 11 vuxna å massa barn! Kul att maten blev godkänd!! Får en känsla av att grannilainen var lite på pikkalurven igår, hihihi!!!???

Postat av: eira

Tack Nina - det var sååå trevligt och kul och ungarna trivdes - till och med Samuli trivdes ju med oss "tanter" där vid bordet huuuur länge som helst! *ler*

Och jag mår bara bra idag!

2006-10-15 @ 09:22:39
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Irina

Asså har ni varit salongsberusade?? Hade jag ingen aning om...! :)
Jadu, jag blir nog lite rädd för o träffa dig nu... *s* Jag kunde bara inte låta bli när så många efterlys foto på ryggkliaren, jag var bara tvungen o sätta in den bilden! *asg*

2006-10-15 @ 12:40:38
Postat av: Anki

Vad trevligt ni haft det:-)
Stackars dig som måste dras med svägerskan:-D

2006-10-15 @ 13:05:42
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: elli

Vad skojigt ni verkar ha haft det!!! Det är kul att va lite i gasen nångång!! Väntar med spänning på hur det gick med, stopp, diskmaskin och mjöl...

2006-10-15 @ 19:03:10
Postat av: Moster Eva

Tack för igår. Det var verkligen ett trevligt party med mycket mat, dryck och trevliga människor. Hoppas det blir fler liknande partyn och därför längtar jag nu till flytten från Lule älvdal till T-dalen, det blir nog bra när jag har er alla där "uppe".

2006-10-15 @ 20:48:30
Postat av: Conradnikita

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2009-11-13 @ 10:52:41
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback