vad sysslar ni med???

Ni har sett på Eiras blogg vad vi sysslat med!! Men bara fram till halva lördagen, igår såg jag tre bloggare på stan förutom "Eira beira" igår gjorde "nya storstan" osäker och efter hemkomsten från stan då ringde vi till mommo att hon skulle hämta Ebba som skulle dit på semester över natten när jag och Emmy skulle fortsätta vårt rännande. Jag och Emmy hoppade i bilen och for till moster Eva så hit kom vi igår e.m..
Vi har hunnit med att avnjuta god mat god dryck ( gott vitt vin) och smarrig efterrätt och hunnit med lite jobb igår kväll.  Jag och Emmy for hit för att se efter om Niklas och Mikael jobbar på *skoj*....
det var inte riktgit sant utan idag nu strax skall jag och moster Eva och min käre far som också anländer snart börja ta itu med nästa arbetsprojekt.

Så jag har inte sökt någon gardinstång *hi,hi* och gardinerna är säkert nerdragna och skrynkliga i en hög på golvet där hemma då katterna är ensamma hemma, förhoppningsvis har mamma och Ebba varit dit och kikat att de har mat och vatten :)


Ha det bra alla bloggar oavsett vad ni skall ha för er....jag vet att många kommer slösa pengar idag :) slösa inte för mycket *skratt*, hoppas ni alla hitter er nå fint ni som skall på de olika "partyna"!!


Kommentarer
Postat av: häxan1

Ha, ha, "rantande", den bara fortsatt?
Så, ha det så bra, DÄRBORTA!!!!!!

2006-10-08 @ 11:34:21
Postat av: Nina

jajamensan...här rantas det...jahga har hjälpt moster i köket...och nu smet jag en snabbis. *hi,hi* nu springer jag tillbaks dit :)

2006-10-08 @ 12:40:33
Postat av: Sussi

Min nota hamnade på det nätta priset av 620kr... Det var väl inte såååå farligt - kvinnor emellan!!??

2006-10-08 @ 15:44:46
Postat av: eira

...o min nota hamnade på 420 - fast jag hann helt enkelt inte på kläd-partyt...så jag var bara på ljuspartyt.

2006-10-08 @ 16:36:43
Postat av: Kajsa

Jag var inte på nåt party...städade hemmavid i stället...

2006-10-08 @ 21:32:33
Postat av: Linda

Min nota var inte heller så stor, hamnade på 545 kr!

Postat av: Nina

Inte hanldlade ni så fasligt mycket...hade kunnat bli mycket större notor!!

2006-10-08 @ 22:39:33
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback