Och nu då......

...vad finns det att skriva om idag då : Ingenting!!

Ebba har åkt till morfar och mormor för övernattning, Emmmy är på disko och gubben är på Bowling kväll med "joppet", så han lär ha ont i hårfästet imorgon om han lämnar bilen i stan *ler*.
Så nu är det snart Idol för mig och katterna, och imorgon är det simskolan för Ebba, oskar och Milla, jag och Eira hinner nog göra ärenden då undertiden....våra lördagar går nu förtiden åt till att ränna runt tillsammans.
Vi hämtar och för lite barn bara emellan åt till badhuset. Sedan efter badhuset bär det av på kalas (svärfar fyller "pensionsålder").

Mina helger är uppbokade varenda helg, varenda dag, och ingenting hinner jag få gjort :(, men åandra sidan går våra helger ruskigt fort!

Nu börjar Idol....








Kommentarer
Postat av: Sussi

Här ruschar allt åxå i raketfart - men då är det ju desto mindre tid att vänta till 10e! D är ju himla positivt!! :D

Postat av: Moster Eva

Här har det också varit fullt program idag. Först till Boden för att handla present till MajLis som fyller år i morgon, stadsbesöket tog ganska många timmar. Nu i kväll har jag varit på musikcafe´ i Harads. Det går ut på att vissa utvalda får spela sin favoritmusik, det blev blandad kompott och en trevlig kväll. God natt.

2006-10-20 @ 22:58:34
Postat av: aegnes

men du, klaga inte över att du inte får nåt gjort: de är väl hos dej som hos mej, det jag inte gör nu det tar ingen annan ifrån mig heller, så jag har det kvar till en annan gång......:)(

2006-10-21 @ 07:10:57
Postat av: elli

Du Nina, det är ju detta som kallas för livet, så njut!!!!!!!!

2006-10-21 @ 08:31:44
Postat av: häxan1

Säger SAMMA, som Elli, detta ÄR LIVET!!!!!!

2006-10-21 @ 09:13:53
Postat av: Linda

Trevlig helg

2006-10-21 @ 10:40:08
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Trevlig helg

2006-10-21 @ 17:55:18
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Spännande och se om vi får nån publik i morgon... Din tur att ta pengarna i från dom...hehehe...

2006-10-21 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback