....

Måste väl avge en lägesrapport...från gårdagen. Jag och min kompis som jag skriver C-uppsatsen med blev INTE sågade igår = SKÖNT ......däremot är det bara att fortsätta att sikta mot målet och kämpa på med skrivandet....enda mörka molnet på min himmel är att  vår handledare vill ha in en hel del mer skrivet inom två veckor, Och jag som lovat flickorna att de får vara lediga och ha höstlov nästa vecka, hela veckan.....Men det är allitd så med denna skola. Det blir alltid mycket då jag inte har tid, men tur att det finns kvällar samt att  det är bara att ge järnet måndag - tisdag efter höstlovet, nog blir det bra ändå, jag jobbar bra med press på sig och elden jagandes i baken *skratt*.

Idag blir det att fara till stan när flickorna kommer hem efter skolan för att ränna på ärenden och handla.

Nu skall jag ta itu med det vad jag måste....läsa litteratur ,jag och hon som jag skriver uppsatsen med lånade väl en närmare trettio böcker som vi skall hinna plöja igenom så snart som möjligt.....så jag är inte sysslolös - bara slö......och det rejält, är väl höstslöheten som slagit till *ler*

ha det så bra alla kära vänner, och bloggare!  Tack grannen för att du skrev hur det skall skrivas....man kanske på allvar borde gå en finska kurs.....blir nästan lite sugen.

 

♥♥♥♥♥♥

Tänk på att inte dammsuga för ofta, dammtussarna är änglarnas tofflor,
och du vill väl inte att dom ska frysa om fötterna...


♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hmmm...min kommentar försvann visst...men i allafall, jag vill inte att änglarna skall frysa om sina fötter...

2006-10-26 @ 08:25:13
Postat av: Annika

Hos oss är det ingen risk att änglarna fryser om fötterna!! :-D

Säger det än en gång...du är så flitig. Hur orkar du!?! :-D

Postat av: Linda

Vill inte heller att änglarna ska frysa om fötterna*ler*.
Att det alltid blir så himla mycket jobb när man inte har tid!
Jag ska bara ha ungarna kortare dar på dagis, har så mycket jobb som ska hinnas med*suck*

2006-10-26 @ 09:39:37
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Nina

Annika: Jag orkar INTE men jag måste...alltså jag har som inget val, är som att har man gett sig in i leken....är det bara att finna sig i den.

Men en sak är säkert, det är inte så lätt alla ggr. att plugga heltid på universitet, med familj, barn och hela kittet, hade varit betydligt enklare att göra det typ när man var yngre....

Kan jag detta så kan, klarar, orkar alla andra detta också!!!

2006-10-26 @ 09:56:44
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: grannen

jag LYFTER HATTEN, åt Dig, Du äääär såååå duktiiiig.
så, låt inte änglarna frysa, plugga, plugga, och ge TID åt familjen....

2006-10-26 @ 10:11:18
Postat av: Sussi

Åh, änglatofflor - d lät så fint :)...
Du är verkligen duktig!! Kämpa på, d kommer att löna sig!!

2006-10-26 @ 11:10:50
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Annika

Jag är sååå imponerad av dig!

2006-10-26 @ 13:02:34
URL: http://annkicka.webblogg.se
Postat av: Nina

Men gud vad jag blir generad över era kommentarer......vet ej vad jag skall säga. Men tusen tack, ni skall veta att dom värmar, varenda kommentar, det är så svårt att ta till sig och emot positiv uppbacknig som jag får av er.

Tack än en gång :)

2006-10-26 @ 18:11:34
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anki

Änglatofflor ;-) vad gulligt!
Men varför har "alla" änglar lämnat sina tofflor här hos oss?????fryser de inte nu när de tagit av dem?

2006-10-26 @ 18:55:44
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Irina

Vi får väl sammanstråla nånstans nångång kan du få se hnm live :)

2006-10-26 @ 19:45:04
Postat av: anna

ååå det där om dammsugningen ska jag lägga på minnet ;)

2006-10-26 @ 21:11:37
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback