Sommarminne

27869-203

En sådan här vecka när det bara är trista saker inbokade i almanackan och vädret är grått och blött då behövs en sommarbild som uppmuntran till mig själv  !!!
Två dagar har tilIbringats Luleå, och idag är det  intervjuer i stan som skall göras på e.m och imorgon är det Luleå igen. Ikväll skulle jag gärna åka iväg till Vojakkala...med det blir lit väl stressigt om det skall hinnas med, men trevligt skulle det säkert va!!!  Ikväll är det förberedelser inför morgondagen som gäller:(....och sova måste jag också hinna med, varit lite för lite av den varan nu i ca. två veckors tid. Men som jag brukar tänka; Jag får sova i graven i alla fall !! 

Näe nu skall jag tänka positivt !!!!  Och det är att snart är det Jul och då blir det tre dagar ledigt från allt.
Julmusiken snurrar här hemma titt som tätt och mannen i huset tycker att det är för tidigt men det tycker inte jag !!  för två veckor sedan har jag och flickorna tagir fram cd-skivorna...eller är det för tre veckor sedan.....minns inte riktigt.

Nu skall jag sätta igång med skoljobb så jag hinner med dem, men helst hade jag velat ställa mig och baka lite istället ;) alltid finns det andra saker som skulle vara roliagre att göra....konstigt..... 
                                                                 ♥ Ha en bra dag allihopa.♥

                                                                            27869-348

Kommentarer
Postat av: HÄXAN1

goMORGON!
Deppa INTE, SNART är det VÅÅÅÅR ;-)

2006-11-29 @ 08:04:35
Postat av: Catharina

Skoljobb och baka är väl ungefär lika roligt. Jag skall åxå inhandla julmusik, fattar inte vart mina har tagit vägen, gillar åxå att höra julsånger, men nu har vi WIlle som tränar sina jul och lucia sånger till lusiatåget, det är jätte fint det med

2006-11-29 @ 08:08:08
Postat av: Vivi

Ha en bra dag du med och snart är det snö på backen, det har jag beställt!! =)

Postat av: Vivi

Grön jul, tssss han snackar gojja!! =)

2006-11-29 @ 08:46:47
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Anki

Det är inte alls för tidigt med julsånger, fast jag har inte plockat fram skivorna ännu :D

2006-11-29 @ 10:11:44
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Har kopierat ner all julmusik på datorn och gjort en kanonblandning!! Den snurrar åxå här :D!!

2006-11-29 @ 10:33:17
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Irina

*vinkar*

2006-11-29 @ 15:31:39
Postat av: Kajsa

Jag har alldeles glömt bort julskivorna...ska plocka fram dom nu!!!

2006-11-30 @ 08:51:11
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Linda

Köpte saffran idag så snart blir det nog lussebak

2006-11-30 @ 17:45:05
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback