regnet .......det bara droppar ner

...och ungarna var som dränkta katter när det kom in efter en och en halvtimma ute i det blöta vädret nu på e.m. = BLÄ !!

Jag tycker så synd om de som bor i södra sverige, tänk de har så här mest hela vintern !
Förhoppningsvis får vi vintern tillbaks så småningom......jag har dansat "snödansen" här så nu hoppas jag på ändring i vädret :)
Tror ni att snö och vinterdansen hjälper???

Nu har jag mjuk pepparkaka i ungen och det doftar JUL = Imorgon kväll blir det kanske Lussebullar...vi får se.

Idag har jag gjort skoljobb i stan samt stämt träff med några personer på kommun som jag skall intervjua till skoljobbet, OCH jag har hunnit med en snabbis till svägerskan och det var trevligt, vi hinner  inte ses lika ofta som förr.....Den "där" Kamprad har ju lagt beslag på henne helt och hållet *ler*.

Lite piggare är jag idag  men inte mycket.......och om en timma blir det: Bonde söker fru.
♥Adios! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för att du påminde mig, hade helt glömt bort Bonden*ler*.
Kom förbi imorron om du hinner( är hemma vid 15,30 tiden), annars går det ju bra vilken annan dag som helst*ler*

Postat av: Linda

Såg precis din kommentar hos mig! Visst går det bra att komma efter middagen, vi brukar inte somna förrän efter 20 tiden ändå*ler*

2006-11-22 @ 19:12:30
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jag har helt missat bondeupproret... Tur va att man redan har en så man inte behöver söka till ngn såpa ;)

2006-11-22 @ 21:09:32
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Jag tror på din snödans...och jag hoppas på den åxå...

2006-11-22 @ 21:39:40
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Moster Eva

Jag har också dansat snödans i kväll, dvs linedance. Hur ska du orka packa och bära kartonger i helgen, det blir verkligen ingen vilohelg och det är inte slut med det för sen ska allt (62 kartonger hittills) bäras och packas upp i nya lägenheten, hugaligen.

2006-11-22 @ 22:12:52
Postat av: Susanne

Jag har också snödansat, minst 758965423 ggr men jag får bara regn :( Här packas det och förs grejer för fullt. Igår fick vi sålt vintrinskåpet och bokhyllan så än mindre att kånka från ett förråd till ett annat. Nu ska jag uppdatera min blogg och sedan packa det allra sista. Jag kommer med mat åt er, iallafall bröd.

2006-11-23 @ 08:08:17
URL: http://susannes.blogg.se
Postat av: Nilskaroline

Lovely site keep it i will be back that you.

2010-12-02 @ 13:53:49
URL: http://nilskaroline.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback