....

27869-320

OBBBSERVERA
  Vad som som står på skylten som tomten håller i !!!!!
en sådan tomte med skylt borde jag ha!!!

Smockfull helg.
Lördagen gjorde jag en del ärenden i stan med flickorna  på f.m , blev Jala besök (då den ena tösen skulle på kalas på e.m), handla och en diverse andra saker blev gjorda i den "Stora" staden, sedan fick vi ha snabbvisiter av en mommo, moster Eva, flickornas farbror, Emil och Sussi.....kanske jag glömt någon.
Lördag e.m och kväll gick åt till mosters planeringar, mycket spännande att se vad det blir och hur......
 sedan tog skolböckerna vid 22.00, jag har idiotläst en massa böcker till skolan, höll på nästa hela natten till söndag, fortsatte söndag morgon = BLÄ.
firat farsdag här och  hos pappa, resten fick fara till farfar utan mig för jag skulle vara
Kyrkvärd med Kajsa och vi kan ju inte lämna varandra i sticket :)
Flickorna varit på teaterträning.
Till Kalix har jag hunnit vara igår e.m. för skolans räkning och jäklars vad mycket snö det hade kommit där.


och sedan var jag slut och gick i säng så tidigt så jag vågar inte skriva vilken tid.........................
ni idiotförklarar mig väl då *hi,hi*


27869-258

Så här kände jag mig igår kväll....överlastad...inte av fika denna gång....men över sysslor som jag borde hinna med, med det blir bra, man bara struntar i en del och gör det nödvändigaste :)
Ha en bra måndag !!!


Tänkvärda saker . . . Om det är förbjudet att dricka sprit och köra bil, varför efterfrågas
körkortet när man handlar sprit ?
*
Varför finns det flytvästar under flygplansstolarna, när det hade varit
bättre med fallskärm.

*
Varför heter det utbildning, när man sitter inne? Det borde ju heta
inbildning.
*

Kommentarer
Postat av: Qaroliné

Söt tomte : )

Postat av: Vivi

Ha en bra måndag du med, hoppas de lugnar ner sej lite för dej snart! Söt tomte! Tjing

2006-11-13 @ 09:39:19
URL: http://vivis.blogg.se
Postat av: Mini Games

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2010-01-18 @ 13:23:22
URL: http://mini-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback