:)

Tack moster Eva och resten av tjocka släkten för den lyckade gårkvällen.
Svägerskan får redgöra bättre för hur vi haft det , jag har skrivkramp.

ikväll är det bara soffan som gäller för mig nu på kvällen, nya krafter imorgon. Skall in till stan med familjen för lite ärenden och sedan bortbjudna på lunch och det bästa av allt: jag får äntligen se resultatet av den borttagna väggen hos Eira och bror min.
 Hinner inte vara så mycket hemma i helg...men vaddå det kommer tider och dagar då man hinner vara hemma !!

Detta var bara en lägesrapport så där "mitt i helgen"



♥♥♥♥♥   Stressa inte, stressen räcker till alla ♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: anna

ha en fortsatt trevlig helg :)!

Postat av: Kajsa

Ja visst räcker dagen till för det! Ha en bra helg!!!!

2006-11-05 @ 00:03:10
Postat av: Vivi

Hoppas du har en bra helg trots allt flängande!! =)

2006-11-05 @ 07:59:29
URL: http://vivis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback