Hejsan !!!

Hejsan !!!

hej på er !!

Jag måste bara berätta att vi var till Luleå igår och inte var det mycket folk, inga köer någonstans och dett var en fredag ! Men det var bara skönt.

Nå moster Eva: vi var dit för att handla en domkraft åt Mikael på Jula, större hemlighet än så var det inte!!!
Han behövde tråkiga saker från Luleå och hade inte tid att åka till Luleå själv ansåg han, så han tyckte att jag kunde fara i stället och då gjorde jag det, men drog med mig Eira som sällskap!!! 
Och sedan var vi på en föreläsning på kvällen i Luleå så det blev två flugor i en smäll.

Nu imorse har Mikael och Ebba farit iväg till stugan för att föra en säng och lite gamla kasserade prylar som inte behövs här hemma mer, de kommer hem imorgon. Emmy skall iväg på kalas och jag borde vikaklite tvätt idag .....och jag borde gå och fortsätta där ute på bakgården, finns hur mycket som helst att göra om orken skulle infinna sig.

Nå denna helg tror jag att jag och Emmy bara skall vara, slappa och slöa med henne ! Känns som att det skulle behövas.

Hoppas det blir varmare och hålls soligt idag !! Trevlig helg på er!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Var hon på intervju????

Postat av: Kajsa

Ja, Lydia ska ju på samma kalas...bra att vi kunde "samköra"!

2006-05-13 @ 11:18:16
Postat av: Sussi

Har åxå bestämt mig för en slapparhelg! Måste samla lite energi ;)! D är nog inga måsten som inte stannar kvar till en annan dag!

2006-05-13 @ 15:56:09
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

Anki, sorry hon var INTE på intervju. men du får fixa så det blir så !! Alltid behövs det någon vikarie sedan och då hojtar till åt chefen...och så ringer du Eira ! Bra ide visst?

2006-05-13 @ 15:59:49
Postat av: Nina

Bra sagt sussi, samla energi, det lät väldigt fint !!!! Jag skall oxå samla energi resten av e.m och kvällen...och inte göra nåt vettigt i alla fall.

2006-05-13 @ 16:01:52
Postat av: elli

Man behöver dagar då man inget särskilt gör. Herregud, vardagarna är ju jobb, jobb och åter jobb. Jag gör heller inget idag. Har ont i ryggen. Kram

2006-05-13 @ 18:35:19
Postat av: Moster Eva

Är åter hemma efter LD-festen i Harads. Vi har dansat kl 11.00-l7.00 med uppehåll för lunch. Vi hann med 40 danser. Du må tro att man är slut i knoppen och fötterna, så här har det inte varit någon vila alls.

2006-05-13 @ 18:44:22
Postat av: borås-mummu

Va var det för föreläsning,Nina? Finns det inte närmare?

2006-05-14 @ 08:11:07
Postat av: borås-mummu

Va var det för föreläsning,Nina? Finns det inte närmare?

2006-05-14 @ 08:11:07
Postat av: Nina

Hej Borås mummu , vi alla saknar dig, du är borås mummu för alla , det vet du säkert !!!

Föreläsningen var en som relaterade till min skola, den handlade om männskliga relationer och så....den fick alla komma på, en öppen föreläsning så då passade jag på att dra med din dotter, hon behöver också sitta lite på skolbänken tyckte jag *skratt*

2006-05-14 @ 11:24:15
Postat av: Borås mummu

Juu,jag vet att jag är borås-mummu för hela norrland!!men det gör ingenting!!!det är jag så gärna!!
ni får nog vänta mig ,vet inte om jag kommer alls nu på sommarn,du vet alla läkarkontroller,prover,mm.mm
men ,senare ,hösten,vintern,eller nästa vår,vem vet.mens vi syns ngn gng!

2006-05-15 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback