vad händer här...inget...

Idag har jag och Ebba bakat en del först på morgonen, före sju satte vi igång sedan for vi till stan och handlade och rännde och gjorde flera ärende, sedan hämtade vi hem Emmy och en kompis till emmy. Sedan fortsatte vi med bakandet och nu finns det lite fika i frysen igen ...( eller snart ,det är för varmt ännu).... har varit eko och det brukar det inte vara.

Igår kväll hade vi "data doktorn" (min bror) här på besök och han hade med sig sina små kottar från stan och det var trevligt, alla ungarna lekte så fint, inge bråk eller så, det är ett tag sedan kusinerna träffades och det var så kul att se Milla och Osku.

Ikväll skall resten av familjen och fira morfar/ min pappa, han fyllde år i onsdags men då var inte han hemma så det blir till att fira han idag istället. Men jag måste tyvärr skippa det då jag har annat för mig ikväll.....Jag far imorgon på förmiddags kaffe till Kukkola istället.

nu tog skriv inspirationen slut.........


 





Kommentarer
Postat av: Sofia

Det doftar nybakt ända hit...beundaran din energi, är det månne E& E som ger den energin?

2006-03-31 @ 15:10:14
Postat av: Sussi

Säger dsamma - vilken energi! Jag har tyckt om att baka förr, men nu känns d oftast jobbigt... Kanske beror d på tidsbristen!? Men d doftar verkligen ända hit me =D! Synd att jag dubbelbokade dig - jag skulle ha kollat m morfar innan =(... Hoppas han inte blir alltför ledsen bara..

2006-03-31 @ 15:14:10
Postat av: Moster Eva

I dag är det lite deprimerande med att jag måste lämna S-lå. Mäklaren har gjort sitt men jag behöver nog inte gå ut med någon annanons, Lindhals Olov är ev intresserad. Hans föräldrar har vari hit i kväll och vi har "drogat" oss lite och haft djupa disskussioner.

2006-03-31 @ 21:26:22
Postat av: Moster Eva

Oj vad mycket stavfel det blev igår, det blir så när man har lite roligt. Hoppas du hade en trevlig kväll igår.

2006-04-01 @ 09:32:34
Postat av: eira

Du måste ju uppdatera och skriva en liten resumé om gårdagkvällen! Vi vill veta allt!

2006-04-01 @ 12:44:26
Postat av: Sussi

Tack för igår, trevlig pratstund å många skratt! Välkommen åter!

2006-04-01 @ 13:11:15
Postat av: Timinga

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback